דיגיטל וטק

סמסונג במהלך ענק: פיתוח ה-AI החדש של ענקית השבבים הדרום קוריאנית

סמסונג אלקטרוניקה בע"מ, הכריזה על הפיתוח החדש שלה הכולל שבב זיכרון חדש אשר מכיל דגמי AI גנרטיביים כמו ChatGPT של OpenAI. סגן נשיא בכיר לתכנון מוצרי זיכרון בחברה: ?פתרון הזיכרון החדש הזה מהווה חלק מהדחף שלנו לפיתוח טכנולוגיות ליבה"

מערכת ice | 
סמסונג (צילום shutterstock)
סמסונג אלקטרוניקה בע"מ, החברה הדרום קוריאנית הרב לאומית לאלקטרוניקה, הכריזה אתמול (שלישי) כי היא פיתחה שבב זיכרון חדש ברוחב פס גבוה בעל הקיבולת הגבוהה ביותר שפותחה עד כה בתעשייה. 
לטענת ענקית השבבים הדרום קוריאנית, מדובר בשבב המכונה HBM3E 12H, אשר מתאפיין בביצועים גבוהים וקיבולת שמגיעה לעד 50%.  "אני מניח שהחדשות יהיו חיוביות עבור מחיר המניה של סמסונג", כך ציין מנכ"ל חברת שוק ההון הנקראת Daiwa Securities  בריאיון לערוץ הטלוויזיה האמריקאי CNBC
אחד היתרונות הבולטים של שבב הזיכרון החדש מתקשר לעובדה כי הוא כולל את מודל הבינה המלאכותית. "ספקי שירותי הבינה המלאכותית של התעשייה דורשים יותר ויותר HBM עם קיבולת גבוהה יותר, והמוצר החדש שלנו HBM3E 12H תוכנן לענות על הצורך הזה”, אמר סגן נשיא בכיר לתכנון מוצרי זיכרון בחברת "סמסונג אלקטרוניקה.
בהמשך דבריו, ציין סגן נשיא לתכנון מוצרי זיכרון: ″פתרון הזיכרון החדש הזה מהווה חלק מהדחף שלנו לפיתוח טכנולוגיות ליבה עבור HBM ברמת מחסנית גבוהה ומתן מובילות טכנולוגית לשוק HBM בעל הקיבולת הגבוהה בעידן הבינה המלאכותית". 
כאמור, מדובר בפיתוח חדשני הכולל דגמי AI גנרטיביים כמו ChatGPT של OpenAI שדורשים מספר רב של שבבי זיכרון בעלי ביצועים גבוהים. שבבים כאלה מאפשרים למודלים של הבינה המלאכותית לזכור פרטים משיחות קודמות והעדפות משתמש כדי ליצור תגובות אנושיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה