תרבות ופנאי

דרמה בקאמרי: השחקנית האהובה נפצעה רגע לפני תחילת ההצגה

מהרגע הראשון ההצגה "אדיפוס" בהפקת תאטרון הקאמרי, בכיכובם של קרן מור, עמוס תמם ועוד הפכה ללהיט. אמש בעפולה, רגעים ספורים לפני תחילת ההצגה, הקהל התבשר כי בשל פציעה של אחת מהשחקניות ההצגה מבוטלת. מטעם הקאמרי נמסר: "אנו מתנצלים על הביטול ברגע האחרון"
מערכת ice | 
קרן מור (צילום שי פרנקו)
הצגה "אדיפוס", בהפקת תאטרון הקאמרי ובכיכובם של קרן מור, עמוס תמם ועוד עלתה לפני יותר משנה וזכתה לביקורות אוהדות במקביל לביקורת על תוכן ההצגה. אמש (רביעי), צוות השחקנים היו אמורים להופיע עם ההצגה לעפולה, אבל דקות ספורות לפני תחילת ההצגה הקהל התבשר לדעת כי בשל פציעה של אחת השחקניות ההצגה תבוטל.
לפי הפרטים עולה כי זמן קצר לפני תחילת ההצגה, השחקנית, ליאת גורן אשר מחליפה את מרים זוהר גורן מעדה, נפלה מה שהוביל לפגיעה שמנעה מגורן לגלם את תפקידה בהצגה.
מטעם תאטרון הקאמרי, נמסר כי: "ליאת אכן נפלה, והיא בטיפול. אנו מצטערים על הביטול ברגע האחרון. ניתן יהיה לממש את הכרטיסים במועד אחר. אנו מאחלים לליאת החלמה מהירה".
ההצגה עלתה לכותרות גם בשל העובדה שהיא כוללת סצנה אינטימית בין קרן מור ועמוס תמם, כשבחלקה מור מורידה את החלק העליון של בגדיה. כזכור, רק בחודש דצמבר, אחד מן הצופים חצה את הגבול וכשהסצנה האינטימית החלה הוא הוציא מצלמה על מנת לצלם מור כשהיא בעירום חלקי.
למורת רוחו של הצופה, מור הבחינה שמצלמים אותה ובתום ההצגה היא פנתה אל אותו צופה, ציינה בפנוי שהמעשה מהווה עבירה פלילית וביקשה ממנו למחוק את התיעוד. בקשתה של מור, זכתה לרוח גבית מהנהלת הקאמרי אשר הכריזה כי מדובר  אירוע חמור אשר לא יעבור בשתיקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה