תרבות ופנאי

ירדן ויזל בווידוי חושפני: "התקופה הכי קשה שעברתי בחיי"

ירדן ויזל, מנחת הטלוויזיה האהובה שחשפה לאחרונה כי היא בהריון ראשון, העלתה סרטון חושפני במיוחד בו סיפרה על התקופה המורכבת שעברה: "נזכרתי בכל בכי, כל בדיקה, כל דקירה, כל אכזבה. לכל אחת מגיעה תקווה". צפו
מערכת ice | 
ירדן ויזל ותום באום (צילום יחצ רשת)
אחרי שנה וחצי של נישואים לבעלה פלג, ירדן ויזל, מנחת הטלוויזיה, כוכבת הריאליטי, שיתפה לפני כשלושה שבועות שהיא בהריון ראשון. היום (רביעי) המנחה וכוכבת הרשת חושפת את התהליך המורכב שעברה. 
ירדן ויזל משתפת: ״חשבתי הרבה אם לשתף את המסע שלנו בצורה כ״כ חשופה.. בכל זאת, התקופה הכי קשה ומאתגרת שעברתי בחיים. ברגע שערכתי את הסרטון הזה נזכרתי בכל בכי, כל בדיקה, כל דקירה, כל אכזבה.. ולא פחות חשוב, נזכרתי ברגע שהבנו שהחלום מתגשם ואני בהריון".
עוד הוסיפה ויזל בסרטון החושפני שהעלתה כי "לכל אחת מגיעה תקווה. אני מאחלת לכל אחת שרוצה להיקלט שזה יקרה במהרה ובינתיים שולחת חיבוק ענק. אתן גיבורות". בסרטון החושפני שהעלתה חשפה ויזל את כל התהליכים, מהרגע שצמחו לה פצעים על כל הגוף, תוך הטיפולים שעברה, הדקירות בבטן ובידיים, עד גילוי ההיריון והחיבוק המרגש עם בעלה פלג. 
כזכור, רק לפני מספר חודשים, לפני שחשפה כי היא בהריון ראשון, ויזל שיתפה לראשונה כי גילו לה סרטן עור שנגרם מחשיפה לשמש ומיטות שיזוף בהן אהבה לשהות שעות ארוכות: "הרגשתי בושה, אין לי מילה אחרת, על כל הפעמים שגמרתי את העור שלי. אני לא יודעת אפילו לאמוד את כמות מיטות השיזוף שאני עשיתי בחיי", אמרה אז.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה