תרבות ופנאי

עולם התרבות באבל: איש צוות מארוול מת בגיל 41 על סט הצילומים

חואן קרלוס אוסוריו, פועל במה בן 41 שעבד באולפני רדפורד בהוליווד, מת השבוע בתאונת עבודה על הסט של "וונדר מן" של אולפני מארוול. נשיא איחוד עובדי הבמה הבין-לאומי אמר: "כולנו מזועזעים וכואבים מאוד מהאובדן הטרגי הזה ואנחנו נסייע בחקירה ונפעל כדי לתמוך במשפחתו"

מערכת ice | 
מארוול
חואן קרלוס אוסוריו, פועל במה בן 41 נהרג במקום לאחר שנפל אתמול (שלישי) במהלך עבודתו על סט הסדרה החדשה "וונדר מן" של אולפני מארוול אשר צפויה להתחיל צילומים בתחילת חודש הבא. 
נשיא איחוד עובדי הבמה הבין-לאומי מסר: "כולם במשפחת עובדי הבמה מזועזעים וכואבים מהאובדן הטרגי הזה. אנו פועלים כדי לתמוך במשפחתו. בטיחות על הסט ניצבת בראש סדר העדיפויות שלנו ואנו נסייע בחקירה בכל דרך שנוכל".
דובר מטעם מארוול ציין: "מחשבותינו ותנחומינו העמוקים עם משפחתו וחבריו, ותמיכתנו נתונה לחקירת נסיבות התאונה הזו". 
וונדר מן כיכובו של יחיא עבדול-מאטין השני. עיקר פרסומו של עבדול-מאטין החל ב-2018, אז הוא גילם את דמותו של נבל-העל מנטה שחורה בסרט גיבורי-העל "אקוומן". ב-2020, הוא זכה בפרס אמי על תפקידו כדוקטור מנהטן בסדרת הטלוויזיה "השומרים".

"וונדר מן" נוצרה על ידי דסטין דניאל קרטון ואנדרו גסט עבור שירות הסטרימינג דיסני+. הסדרה נועדה להיות חלק מסדרות הטלוויזיה ביקום הקולנועי של מארוול (MCU) בהפקת אולפני מארוול, תוך שיתוף המשכיות עם סרטי הזיכיון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה