תרבות ופנאי

אבל בתעשייה: כוכב הילדים האהוב הלך לעולמו בעקבות מחלה בגיל 76

רבי אלתר יכנס, אשר היה אחד מכוכבי הילדים הגדולים והמושמעים ביותר בעולם החרדי, הלך לעולמו בגיל 76 לאחר מאבק במחלה קשה. רבי אלתר היה חלק ממורשת תרבות מפוארת, כאשר הוא הוציא אלבומים רבים בעברית ואנגלית, והצליח להיכנס לליבם של ילדים רבים
מערכת ice | 
עולם התרבות-אילוסטרציה (צילום unsplash, vecteezy)
רבי אלתר יכנס, המכונה "רבי אלתר", היה אחד מכוכבי הילדים הגדולים ביותר בעולם החרדי. מיד עם צאת השבת הגיע הדיווח שהוא הלך לעולמו בגיל 76, לאחר מאבק ממושך במחלה קשה.
כוכב הזמר הוציא תקליטים רבים שכללו שירים אשר הפכו להית חלק בלתי נפרד מעולם הילדות של חרדים רבים. בסך הכל, הוא הוציא כעשרות אלבום בעברית, תשעה אלבומים באנגלית ואף הפיק שני סרטים. כמו כן, במהלך ההפקה של המוזיקה שלו, רבי אלתר נהג לעבוד עם ילדים שהכיר בזמן שלימד תורה. בנוסף, הוא הקים מקהלות אשר הופיעו במוסדות רבים.
בשנים האחרונות הוא עבר להתגורר במיאמי ועסק בקירוב הקהילה היהודית לישראל, אך בהמשך הוא חלה ואושפז בבית החולים הדסה עין כרם. אנשים רבים התפללו לרפואתו, ובעבר אף הופצה שמועה שקרית בדבר פטירתו, שהוכחה מיד על ידי משפחתו. הוא אמנם שוחרר ומצבו השתפר, אך בסופו של דבר הלך לעולמו. רבי אלתר הותיר אחריו מורשת ארוכה של תרבות בעולם החרדי שכללה שירים רבים, ודורות של אנשים שגדלו עליו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה