תרבות ופנאי

אחרי שחלתה בסרטן וירדה מהבמות: קורין אלאל בצעד מרגש במיוחד

קורין אלאל, אחת הזמרות הוותיקות והאהובות בישראל, חלתה בסרטן הלבלב ולא עלתה לבמות במשך כחצי שנה, כאשר ביטלה את כל הופעותיה. לכבוד השנה החדשה, אלאל שבה בשעה טובה אחרי שעשתה ניתוח להסרת הגידול
מערכת ice |  3
קורין אלאל (צילום ויקיפדיה)
קורין אלאל, הזמרת האהובה והוותיקה, קיבלה לאחרונה בשורה מרה במיוחד, אחרי שנודע לה כי היא חולה בסרטן וצריכה לעבור ניתוח דחוף. בעקבות כך, ביטלה הזמרת האהובה את כל ההופעות הקרובות שלה.
בפוסט שהעלתה לחשבון הפייסבוק שלה לפני מספר חודשים, סיפרה אלאל: "קהל יקר, בשל הליך רפואי אותו אני עוברת בתקופה האחרונה, אני נאלצת לדחות את כל ההופעות הקרובות ולתת לגוף עוד זמן להחלים. ודה רבה על כל התמיכה והמילים הטובות והמחזקות, מחכה בקוצר רוח לפגוש אתכם שוב בספטמבר".
אז ההופעה שאמורה הייתה להיות בספטמבר בוטלה גם היא בעקבות מצבה הרפואי המסובך, כמו גם ההופעות שאמורות היו להיערך בהמשך. אמש (ראשון) עם פתיחתה של השנה החדשה, שנת 2024, קורין אלאל שבה בכל הכוח לבמה אחרי מספר חודשים בהם היא לא הופיעה, אחרי שעברה את הניתוח בו הוסר לה הגידול בלבלב.
הזמרת הופיעה לראשונה אחרי כחצי שנה בתל אביב, במרכז ענב, במופע שנקרא "שרים יחד", בו אלאל שרה את שיריה האהובים בעיבודים חדשים ומסקרנים במיוחד. בקרוב, תופיע אלאל במועדון הברבי בתל אביב יחד עם ערן צור, אחרי שכבר הופיעו יחד במופע קרן במצפה רמון.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אוהב את האישה היקרה ..בריאות טובה מותק . (ל"ת)
    אליק 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    בריאות
    שלי 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שתמשיכי ליצור ולשיר
    סגור
  • 1.
    רפואה שלמה !!!!??
    חיים 01/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למלחינת של ההמנון הלאומי - אין לי ארץ אחרת. אין לנו קורין אחרת ! ברוך שובך לבמות !
    סגור