תרבות ופנאי

ג'רי סיינפלד נחת בישראל: "תמיד אעמוד לצד העם היהודי"

הקומיקאי היהודי שזכור בעיקר מהסדרה הקרויה על שמו, נחת בארץ יחד עם אשתו ושלושת ילדיו במטרה להביע תמיכה במדינה, ביקורו מגיע שבוע לאחר נחיתתו בארץ של השחקן מייקל רפפורט שאף השתתף במערכון של התכנית ארץ נהדרת
מערכת ice | 
ג'רי סיינפלד (צילום יוטיוב/ Conan O'Brien)
שבוע לאחר נחיתתו בארץ של השחקן מייקל רפפורט שאף השתתף במערכון של תכנית הסאטירה ארץ נהדרת, ממשיכים כוכבי הוליווד ובוורלי הירס להגיע לארץ כדי להביע תמיכה בישראל. היום נחת השחקן היהודי ואחד מאנשי הקולנוע העשירים בעולם ג'רי סיינפלד בישראל יחד עם אשתו ושלושת ילדיו.
הפעם האחרונה בה היה השחקן המצליח בישראל היה ב-2017 אז הגיע לשתי הופעות, כעת הגיע סיינפלד על מנת להביע תמיכה בישראל לאור מתקפת הפתע הקטלני של מחבלי חמאס. סיינפלד הודיע אמש על ההגעה לארץ ליותר ממיליון העוקבים שלו באינסטגרם בפוסט מיוחד.
באותו פוסט כתב סיינפלד: "חייתי ועבדתי בעבר בקיבוץ בישראל כשהייתי בן 16 ומאז אני אוהב את המולדת היהודית שלנו. הלב שלי נשבר מההתקפות ומהזוועות האלה, אבל אנחנו עם חזק ומאוחד בליבנו ובראשנו ומאמינים בצדק, חירות ושיוויון, אנחנו שורדים ופורחים, לא משנה מה, תמיד אעמוד לצד מדינת ישראל והעם היהודי".

לצד סיינפלד, הגיעו לישראל גם המפיק המוזיקלי סקוטר בראון, השחקנית דבורה מסינג ויוצרת התוכן היהודיה מונטנה טאקר שהגיעה כבר לפני מספר ימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה