תרבות ופנאי

התאוששות עולם התרבות: זה הפסטיבל שחוזר ובגדול

"מתוך רצון לחזק את היוצרות ולהציע הפוגה תרבותית": הפסטיבל השנתי לסרטי נשים בירושלים יתקיים בתאריכים 25-28 בדצמבר. הקרנות סרטים ואירועים נלווים יתקיימו בסינמטק ובלוקיישנים נוספים ברחבי העיר
מערכת ice | 
קולנוע (צילום unsplash)
הפסטיבל השנתי לסרטי נשים בירושלים יתקיים החודש בתאריכים 25-28 (ימים שני עד רביעי). הפסטיבל נועד לשמש במה לקולן ולמבטן של יוצרות מישראל וליצור שיח נשי תרבותי בנושאים שונים.
הפסטיבל נוסד על ידי איגוד יוצרי הקולנוע בירושלים. פרויקט הדגל של הפסטיבל הוא פרויקט הקרנות הסרטים במקלטים לנשים נפגעות אלימות שבעקבות המלחמה מצבם הורע במיוחד. 
מתחילת המלחמה, הפסטיבל קיים עשרות הקרנות במלונות למפונים בירושלים ובים המלח ללא תשלום. כפסטיבל חברתי, גם השנה יתקיימו אירועים ללא תשלום בשכונות שונות בירושלים, בין היתר תהייה הקרנה ייעודית לקהל החרדי והקרנות בשכונות במזרח העיר, מתוך רצון להגיע לכלל הקהלים. 
"ליבנו עם החטופים והנעדרים. החלטנו  לקיים את הפסטיבל מתוך אמונה שכולנו זקוקים לעורף חזק ומתוך רצון לחזק את היוצרות ולהציע נחמה והפוגה תרבותית". אומרות ליהי סבג ושירה מישר, מנהלות הפסטיבל. 
הסרט שייפתח את הפסטיבל הוא "אלף ואחד" של הבמאית, התסריטאית והשחקנית מיכל בת אדם. הסרט עוקב אחר אישה שחורה מניו יורק שחוטפת את בנה משירותי הרווחה ומתחילה לגדל אותו לבדה למרות כל הקשיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה