תרבות ופנאי

בשורה למעריצי הביטלס: פרס הגראמי של ג'ון לנון עומד למכירה

על פי אתר TMZ, פרס הגראמי של המוסיקאי ג'ון לנון עומד למכירה פומבית כאשר שוויו מסתכם ב-500,000 דולר. מלבד ג'ון לנון, למי עוד הוענק  הפרס היוקרתי? 
מערכת ice | 
הביטלס (צילום ויקיפדיה)
על פי אתר TMZ, פריט נדיר של להקת "הביטלס", עולה לכותרות בעקבות הפרסום כי פרס הגראמי שניתן למוסיקאי ג'ון לנון עומד למכירה פומבית. על פי הפרסום, בית המכירות הפומביות, מחזיק בפרס גראמי מיוחד שניתן ללנון ושוויו מוערך בסכום של עד 500,000 דולר.
על פי הדיווח, לכל אחד מחברי הלהקה, מג'ון לנון, רינגו סטאר, ג'ורג הריסון ועד לפול מקרטני, הוענק הפרס המוזהב בשנת 1972. אותו פרס יוקרתי, הוענק לאלו שתרמו באופן משמעותי בתחום ההקלטות במהלך הקריירה שלהם כמוסיקאים.  
על פי בית המכירות הפומביות, ג'ון לנון לא חשב שלשאר חברי הלהקה מגיעה הענקת הפרס היוקרתי. בעקבות כך, פנה לנון לנשיא הגראמי והחזיר את הפרס המוזהב: "אני לא ביטל (חבר הלהקה) יותר, אתה יכול לשמור את זה". מאז ועד היום, הפרס המוזהב הוחזק על ידי אחד מחבריו הקרובים של לנון, אך כעת יכולים מעריצי להקת "הביטלס" להתחרות על רכישתו תמורת 500,000 דולר.
כידוע, בסוף חודש אוקטובר פורסם השיר האחרון של חברי הלהקה אשר נקרא " "Now "and  Then אשר הוקלט בסוף שנות ה-70. אירוע הוצאת השיר בעולם ילווה בדוקו קצר בן 12 דקות, שמספר את הסיפור שמאחורי ההפקה המחודשת של השיר, וישודר ב-yes ובמקביל בגופי שידור רבים בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה