תרבות ופנאי

לאחר שג'סטין טימברלייק ירד מהבמה נועה קירל שרה את ההמנון

הזמרת שהביאה לישראל כל כך הרבה כבוד עד כה, נועה קירל, הוזמנה לשיר את ההמנון בכנס של הקרן ברון פאנדס, שתרמה מיליוני דולרים למדינת ישראל
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
קרן ההשקעות האמריקאית, ברון פאנדס (Baron Funds) שתרמה עד כה מיליוני דולרים למדינת ישראל וידוע כתומכת נלהבת שלה. הקרן רצה להביע סולידריות עם ישראל בזמן שכוחות צה"ל נלחמים בעזה ובגבול הצפון והזמינה כאות תמיכה, את הכוכבת הישראלית הענקית, נועה קירל, לשיר את ההמנון הישראלי בכנס שקיימה הקרן האמריקאית.
קירל הוזמנה לאחר שמנכ"ל הקרן, רון ברון, צפה בקירל במשחק של קבוצת האן.בי.איי ברוקלין נטס בביקורה הקודם בארצות הברית. בכנס שמקיימת הקרן מדי שנה, כל פעם מוזמן אמן אחר והשנה היה זה הזמר והשחקן המפורסם ג'סטין טימברלייק, שבסיום הופעתו עלתה קירל ושרה את "התקווה" לעיני אלפי אנשים.
נועה קירל בקריירה הקצרה אך מלאה שלה הספיקה להגיע למקומות הגבוהים ביותר בתעשייה והביאה לאורך הקריירה שלה הרבה כבוד למדינת ישראל. כזכור, באירוויזיון היא הגיעה למקום השלישי והמכובד וייצגה אותנו נאמנה. גם הפעם קירל זכתה לתשואות מהקהל בסיום הביצוע המרגש של ההמנון באוזניהם של כל כך הרבה תומכי מדינת ישראל, בתקופה שתמיכה זו היא כה חשובה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד נועה! עושה שרות מעול לישראל. העם אוהב אותך!
    ישראלי 11/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מדהימה נועה! רק לחשוב שהיא כזו צעירה ועושה למדינה הרבה יותר טוב ונכון מאנשי תקשורת ופוליטיקאים שהם פי 2 ו-3 ממנה בגיל !
    סגור