תרבות ופנאי

סרטים בחינם: כך תוכלו להעביר את הזמן עם המשפחה בממ"ד

בעקבות המצב הביטחוני הקשה, סינמטק תל אביב יום מפגשים קולנועיים לילדים בזום וסרטים בחינם בסינמטק VOD בשיתוף עם סרטי רד קייפ: "בתקווה לימים טובים יותר". אז איך אפשר לצפות?
מערכת ice | 
מתוך הסרט "לרקוד", סינמטק תל אביב (צילום רד קייפ)
בשל המצב הביטחוני הקשה על רקע מלחמת חרבות ברזל, סינמטק תל אביב הודיע הבוקר (חמישי) הודיע על כך שיעשה כל שביכולתו לאפשר הפוגה לילדים ולהורים בבית. הסינמטק מציע מפגשי זום קולנועיים לילדים ולנוער ובמקביל צפייה במגוון סרטים לכל המשפה דרך סינמטק VOD בשיתוף עם סרטי רד קייפ.
"בתקווה גדולה לימים טובים יותר שיגיעו במהרה", נמסר מטעם בית הקולנוע. סרטים רבים יוצעו לצפייה מקוונת בחינם בשיתוף סרטי רד קייפ בלינק הבא. עם רפרטואר הסרטים המוצעים בחינם נמנים: לרקוד – לגילאי 5+, לב של אש – לגילאי 5+, אדום כמו השמיים – לגילאי 8+, אגדת ויפלאלה – לגילאי 8+, בעיניים שלנו – לגילאי 11+, הילדה מההימלאיה – לגילאי 11+, פליקס וסיפור הסקסופון – לגילאי 8+.

בנוסף, יוצעו גם הסרטים בראם חסר מנוח – לגילאי 8+, הנסיכה הגנובה – לגילאי 5+, אבא אווזה – לגילאי 5+ ואמה, הזאב והאריה הגדול – לגילאי 7+.
ביום שבת יתקיים המפגש בזום "הארי פוטר וסוד הקסם הקולנועי" עם גלית רויכמן לגילאי 7 ומעלה. אמא של הארי פוטר ילדה אותו מבלי להיות בהריון. ממש ככה. אם לא ידעתם ועכשיו אתם סקרנים, אם מתחשק לכם לפגוש את הילד עם הצלקת בדיוק ביום שבו הוא נוסע לבית ספר הוגוורטס בפעם הראשונה בחיים, ואם אתם מוגלגים שמבינים דבר או שניים בשיקוי פולימיצי ובגלימת היעלמות – המפגש הזה בדיוק בשבילכם.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה