תרבות ופנאי

ברונו מארס כבש את הישראלים עם ההופעה הטובה ביותר ב-2023

ברונו מארס כבש את 63 אלף הצופים שהגיעו להופעה של פעם בחיים בפארק הירקון בתל אביב, שר בעברית, ריגש את הקהל, נתן שואו אדיר בהופעה שלא תישכח לעולם. אביב עגיב עם סיכום המופע הכי טוב של השנה
אביב עגיב | 
ברונו מארס (צילום B.M)
זה היה קיץ עשיר בהופעות בינלאומיות ועם כל ההערכה (ויש כזו) לאמנים שהגיעו הנה לאורך 2023 יש אמן אחד שנתן את השואו הכי טוב שהיה בשנת 2023. ברונו מארס ש-2 ההופעות שלו היו סולד אאוט מהרגע הראשון פרע את ההבטחה שלו והעניק את ההופעה הטובה ביותר שהייתה בפארק הירקון בשנת 2023 אם לא הטובה מכולן. 
 
במשך כשעה ו-40 דקות עם רצף להיטים בלתי נגמר, כשכל אחד מהם מתעלה על קודמו, מארס ירה ארטילריה כבדה של להיטים שמגיעה בשילוב כריזמה בכמויות שיכולות למלא פעמיים את פארק הירקון. תוסיפו לזה המון גרוב, קצב, ארנסל משובח של זמרי ליווי ורקדנים ו-עברית. כן, מה ששמעתם – מארס הדהים את הקהל הישראלי ולא הפסיק לפלרטט עמו בשפה המקומית.
 
זה התחיל מקריאות "תל אביב" והמשיך לתוך ביצוע של  calling all my lovelies שכאילו זכה לגרסה מחודשת בעברית. מארס ביצע בה כביכול שיחת טלפון שלאורכה הוא משוחח בעברית עם הצד השני: "הלו מאמי, אי'טס מי, חביבי ברונו, אני אוהב אותך" . הקהל היה בטרפת ובצדק. מיד לאחריה הוא שילב לתוך השיר את המשפט "אני אוהב אותך" בשלל צורותיו. לרגעים זה היה נדמה שמארס עבר באולפן לפני העלייה לבמה שכן החיבור למסורת היהודית הגיע בצורת ביצוע מופתי של אחד מקלדניו ל"שלומית בונה סוכה" שסחפה אחריה את כל הפארק. ניגון שלרגעים נשמע כמו יצירה של מוצארט.
כשהמסך ירד בשעה 21 וקצת וחשף את מארס וארסנל הרקדנים וזמרי הליווי המבריקים שלו לצלילי הלהיט "24 magic" כמויות הזיקוקים, הקונפטי והסחף של הקהל היו בשמיים והבעירו את הפארק. זה המשיך עם FINESSE ,TREASURE ועוד שורה של להיטים שכל אחד מהם הוא קלאסיקה בפני עצמה. מארס הוא לא רק מבצע מחונן אלא פרפורמר שמביא עמו את כל החבילה לרף משלו. 
הוא רקד בקצב משוגע , נהנה מכל רגע על הבמה וחשוב מכך – הוא מנגן מצוין גם לבד ומגיע לגבהים גם בשקטים. כפי שהמחיש זאת בשלל פעמים כמו בLiquer Store Blues שבה הפליא עם הגיטרה והמשיך לאחריה עם Billionaire האייקוני שיש מי שאומרים שזה השיר שהעלה אותו לליגת העל, ובצדק. כל זה כמובן הגיע בצורות נוספות לביצועים של הקלאסיקות הגדולות שלו כמו שרשרת חצי הביצועים שלו עם הקלידים ל "Forget You," של סי לו גרין בואכה young wild and free שאותו מבצע במקור עם סנופ דוג והראפר וויז קאליפה  והמשיך עם ביצוע מרגש למגה להיט מהעשור הקודם greande שחתם עם talking to the moon  ,nothin on you  ו–leave the open door. 
מארס ירה על הקהל את כל הלהיטים הכי גדולים שלו מ-marry you ,Versace on the floor (שבזמן הביצוע הלוגו והצבע המוכר של המותג כיכבו על המסכים). הקהל לא הפסיק לשיר עמו וקריאות "ברונו" הגיעו בכל רגע נתון. ברונו כיבד את הקהל הישראלי ובזמן שירד להחליף בגדים הספוט היה על אחד מהנגנים שהפליא עם ביצועי סולו מדהימים שהיו חלק אינטגרלי מההופעה. ניכר היה שברונו נהנה מכל דקה על הבמה. הוא פיזז, חייך, צחק ובעיקר רצה לשמח את הקהל וזה היה ניכר לאורך כל ההופעה. 
לקראת הסוף כשהלהיט שלו Just the wat you  are סחף את ההמונים ובישר על סיומה של ההופעה, מארס ירד מהבמה וכמי שהגיע לשרוף אותה הוא אכן עמד בהבטחה וכשעלה להדרן עם המגה להיטUptown Funk רקדנים דמויי לוחמי אש הצטרפו אליו עם פירוטכניקה של להבות שהיותה למעשה את החותמת לאחת ההופעות ששרפו את פארק הירקון. 
 
צריך לומר שגם ההפקה המקומית הייתה מושקעת ומהוקצעת וגם הסדר עצמו היה כהלכה. כמות שיא כזו של אנשים דורשת היערכות מקצועית במיוחד במדינה כמו שלנו והקהל היה נראה ונשמע באנרגיות שיא גם הרבה אחרי שההופעה הסתיימה. מארס הבטיח על בהמה שיגיע הנה לבקר שוב בקרוב .רק תבוא, אנחנו מחכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה