תרבות ופנאי

רוני דלומי משתפת בכאב: "אשפזו אותי למשך כמה ימים"

רוני דלומי עבדה ללא הפסקה עד שנאלצה להפסיק לגמרי בעקבות סיכון בהריון. הזמרת האהובה מספרת: "לא היה שום סימן למה שעמד לבוא"
מערכת ice |  5
רוני דלומי (צילום אינסטגרם)
בריאיון ל"לאשה" רוני דלומי משתפת כי חוותה רגע מלחיץ למדי כאשר ניגשה לעשות בדיקה שגרתית כשהיא בשבוע ה-28 להריונה. דלומי מספרת כי עד אז, לא הפסיקה לעבוד - היא הקליטה שרים, הופיעה בארבע הצגות בתיאטרון הבימה והופיעה ברחבי הארץ.
בעקבות העומס הרב בחייה העסוקים של דלומי, הרופאים אמרו לה כי אם תמשיך, היא עלולה ללדת בלידה מוקדמת: "בשבוע ה-28 הלכתי לעוד בדיקה שגרתית, מבחינתי לא היה שום סימן למה שעמד לבוא. פתאום הודיעו לי שעל פי הבדיקה אני נמצאת בסיכון ללידה מוקדמת."
דלומי מספרת כי לאחר שקיבלה את ההודעה היא אושפזה למספר ימים: "בהתחלה אשפזו אותי למשך כמה ימים, לאחר מכן הוחלט לשחרר אותי תחת שמירה." 
דלומי משתפת בהרגשתה בזמן הימים שבהם לא ידעה אם תלד במועד המקורי או במועד מוקדם יותר: "היה רגע אחד בכל הימים האלה, שעשו לי בדיקה מסוימת ועלו לי דמעות. רגע שהיה מלחיץ יותר מכולם. אבל הצלחתי לא להיכנס ללופּ מחשבתי סביב זה. יש בי באמת אמונה עמוקה שהכול יהיה בסדר".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כתבה מטעה ומבלבלת
    הדס 10/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא בטעות. עוד מעט זה יהיה יותר ויותר מגוחך ויותר ויותר מטעה עד שלא נוכל לדעת אם כתבה על שחקן שחוששים לחיות היא אמינה ואמיתית או שהשחקן בסך הכל השתעל קצת , חלה יומיים ושב מיד לשגרה. ועל זה אנשים מקבלים משכורת?...הזוי..
    סגור
  • 3.
    משחק לילדים
    אחת שאיכפת לה 10/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש גזל 50% הנחה למשחק בית 169 שקל אחרי 50% הנחה. על מי אתם צוחקים. כשיש כמה ילדים נראה לכם שזה מחיר זול. כך אתם עושים עם כל המוצרים שאתם מוכרים מחירים אסטרונומיים לצעצוע מפלסטיק.או נעלי בית, נעליים, חזיות וכל מיני מוצרים שאתם מוכרים. חברה תפסיקו לרכוש מהם המחירים לא מצדיקים רכישה מהם פשוט גזל. חוצפה.
    סגור
  • 2.
    שמרי על ההריון.
    נוגה 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    שטויות.פשוט מאוד תורידי הילוך.את לא במצב רגיל.תקלטי את נושאת עובר בבטנך.מה יותר חשוב לך עוד.תקליט או ילד בריא.? לא מבינה את הטיפשות שלה.
    סגור
  • 1.
    תמשיכי להשוויץ בבטן שלך ולרקוד
    רונית 10/2023/04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ואנשים ידפקו לך עין
    סגור
  • מעניין
    חני 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אותי אשפזו 15 יום שמעת אותי מפרסם ברשת יש לך ארוחת בוקר צהריים וערב
    סגור