תרבות ופנאי

שינוי מפתיע בגלובוס הזהב: שוברי הקופות נכנסים למשחק

הנהלת הטקס הודיעה על שתי קטגוריות חדשות שייכנסו לסדר הפרסים, כשלראשונה ייבחנו הצלחה שאינה מקצועית אלא מסחרית. אלה הפרסים החדשים שיחלקו כבר בינואר הקרוב
שירה יום טוב | 
צילום pexels unsplash edit ice
טקס פרסי גלובוס הזהב יציג שתי קטגוריות חדשות לקראת השידור הקרוב שלו בינואר, כך פורסם הערב במגזין Variety הבריטי. הקטגוריות החדשות שנבחרו, יכבדו סרטי להיטים עם טווח עולמי בתצוגות קופות או בסטרימינג, כמו גם יכירו בביצועים הטובים ביותר בספיישל סטנד-אפ קומדי.
הפרס החדש הראשון הוא גלובוס הזהב על הישגי קולנוע וקופות. המועמדים המתאימים יהיו בין הסרטים העלילתיים המרוויחים ביותר או הנצפים ביותר של השנה, המספקים גם מצוינות יצירתית.
כותרים מתמודדים יהיו חייבים להכניס לפחות 150 מיליון דולר במהלך ההפצה, 100 מיליון דולר מתוכם חייבים להגיע מקופות מקומיות. הזרמת סרטים עם צפייה תואמת תיחשב על סמך נתונים מ"מקורות מוכרים בתעשייה", נכתב באתר הטקס. שמונה סרטים יהיו זכאים לפרס זה, ויכולים גם להתחרות בקטגוריות כמו הדרמה הטובה ביותר בסרט או קומדיה כל עוד הם עומדים בקריטריונים לתחומים אלה.
הקטגוריה החדשה השנייה, ההופעה הטובה ביותר בסטנד-אפ בטלוויזיה. קטגוריה זו מכירה ביצירה יוצאת דופן מקומיקס בפורמט סטנד-אפ מסורתי (או כקומיקס פריצה בלהקה או אנסמבל). הכותרים המיועדים לקטגוריה זו הם מבצעי קומדיה המשודרים בשידור, בכבלים בסיסיים ובפרימיום, בסטרימינג ובכבלים בתשלום לפי צפייה. לפרויקטים חייבים להיות מפיץ מוכר וחשבונות מדיה חברתית בודדים לא יהיו זכאים להגיש מועמדות.
"לגלובוס הזהב יש היסטוריה עשירה של תמיכה וחגיגת עבודתם של קומיקאים, ואנו נרגשים לכבד את הזוהר שלהם לצד הופעות קולנוע וטלוויזיה יוצאות דופן של השנה", אמרה נשיאת גלובוס הזהב, הלן הוהנה. "בנוסף, אנו גאים להכיר בעבודה הקשה ובחדשנות הנלווים ליצירת סרט שהוא גם שובר קופות וגם יוצא דופן מבחינה אמנותית".
עורך וראייטי לשעבר וסגן נשיא בכיר בהווה של גלובוס הזהב, טים גריי, הוסיף כי סרטים שוברי קופות "בדרך כלל לא זכו להכרה בין פרסי התעשייה, אבל הם צריכים להיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה