תרבות ופנאי

נועה קירל על הירח: צפו בתמונות ראשונות ממופע הענק

כ-65 אלף צופים נהנו מהמופע הראשון מבין שניים של נועה קירל בפארק הירקון. קירל אירחה את אלני פורייה, אודיה והראפר איזי ושרה כ-20 מלהיטיה הגדולים
מערכת ice |  2
נועה קירל בפארק הירקון (צילום עומרי סילבר)
מול קהל משולהב של כ-65 אלף צופים, אחרי מופע חימום של מאיה דדון, עלתה הערב נועה קירל בשעה 20:45 על הבמה בפארק הירקון ופתחה את מופע הענק הראשון מבין שניים עם להיטה האחרון, "דז'ה וו". לקול תשואות המעריצים והמעריצות, המשיכה ללהיט הענק "פעמון".

צילומים: עומרי סילבר
"כמה חיכיתי לרגע הזה", אמרה והודתה לקהל על שהגיע, "אתם הקהל הכי מדהים בעולם, אני אוהבת אתכם, עבדנו קשה להכין ערב מטורף. פארק הירקון, אתם מוכנים?". קירל המשיכה להלהיב עם להיטיה "דראם", "קילר", "אמבולנס", "מדברים" (יחד עם הראפר איזי), ואז "גושפנקא", ו"אם אתה גבר" וכמובן איך אפשר בלי הלהיט שזכה במקום השלישי באירוויזיון, יוניקורן.

עוד להיטים: "רעשים", "יש בי אהבה", "מאמי", "פאוץ'", "יהלומים", "פנתרה", "שלושה בנות", "מאושרים", "טרילילי טרללה". קירל אירחה את אלני פוריירה שזכתה במקום השני אחרי נטע ברזילי כנציגת קפריסין באירוויזיון 2018, וכן את אודיה והראפר איזי.
זו הפעם השניה שנועה קירל כובשת את פארק הירקון, הפעם הקודמת היתה לפני הופעתה באירוויזיון, והפעם שני מופעים, גדולים יותר, באותו מיקום. לאחר שכל הכרטיסים נמכרו למופע הראשון הוחלט על מופע נוסף במוצאי שבת הקרובה. בסך הכל יצפו בשני המופעים כ-130 אלף איש.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חזלושלוש
    חזלוש 09/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי חזלוש ועכשיו אני בדוש
    סגור
  • 1.
    פופ זול
    עודד 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מצליח להבין אנשים מעל גיל 20 שהולכים להופעה הזאת !!
    סגור