תרבות ופנאי

אושר כהן נותן פייט לאייל גולן: זה השיא המטורף אליו הגיע

הזמר אושר כהן, ממשיל לכבוש פסגות וכעת לאחר ששלוש הופעות שלו באמפי קיסריה הן סולד אאוט. כעת, פורסם כי הזמר עתיד לפתוח הופעה נוספת שתתקיים בחודש אוקטובר
מערכת ice | 
אושר כהן (צילום שי כהן ארבל, shutterstock)
הזמר אושר כהן, ששירו המצליח "אהבה" מתנגן ללא הרף בתחנות הרדיו כובש בפסגה נוספת. לאחר ששלוש הופעות של הזמר באמפי קיסריה סולד אאוט, נחשף כי הוא יפתח הופעה רביעית ואחרונה במקום. 
כזכור, בדירוגי אייס כהן ושיריו ממשיכים לתפוס מקום של כבוד. יתרה מכך, כהן מערער על שמות ותיקים בטבלה כמו הזמר איל גולן, עומר אדם, עדן חסון ואחרים. שירו "אהבה" סייע לכהן לייצב את מעמדו כזמר מוביל בשוק ולאחר מכן הוא החל למלא אולמות והיכלים כמו היכל מנורה.
כהן גדל בבית מוזיקלי, אביו עסק גם הוא במוזיקה והוא עצמו למד פסנתר בקונסרבטוריון המקומי. הוא התפרסם לראשונה עם להיטו "נזכר בעיניה" שיצא בעת שהיה בשירותו הצבאי, כאשר ששהה במעצר בכלא צבאי. 
כאמור, בימים אלה שירו "אהבה" הוא הלהיט הכי גדול במדינה, עם 6.5 מיליון צפיות ביוטיוב ומקום ראשון בכל פלטפורמת האזנה אפשרית, כמו ספוטיפיי ואפל מיוזיק. מאחוריו שיתופי פעולה, כתיבה והלחנה לאמנים כמו עומר אדם, שרית חדד, איל גולן, נועה קירל ועוד וגם ארבעה מופעים בקיסריה, חמישה בהיכל מנורה ואחד בלייב פארק בראשון לציון, מול קהל של 12 אלף איש. על כן ,כל מה שנותר זה לאחל לו להמשיך לשגשג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה