תרבות ופנאי

עומר אדם חזר להופיע בישראל ואירח אמנים מפתיעים במיוחד. צפו

הזמר ערך אמש את הופעתו הראשונה מתוך ארבע בהיכל מנורה מבטחים ואירח את הזמרת נומסבו זיקודה ואת הראפר איזי, כל הכרטיסים להופעותיו נמכרו תוך מספר שעות בודדות
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם)

עומר אדם ערך אמש את הופעתו הראשונה מתוך ארבע הופעות מתוכננות בהיכל מנורה מבטחים, כל הכרטיסים להופעותיו נמכרו תוך מספר שעות בודדות והיכל מנורה צפוי להיות סולד אאוט ארבע פעמים. באולם שולבו מתחמי VIP מפוארים עם אוכל ושתיה, שולחנות וספות מפנקות, סביב במת 360 מעלות ענקית, עם מסכי לדים הקפיים שיוצרים אווירת מועדונים בינלאומית.

במהלך המופע שר אדם את שיריו מהאלבום החדש שיצא לפני תחילת ההופעות ואירח את הזמרת נומסבו זיקודה שביצעה את ג'רוזלמה: השיר הדרום אפריקני שהפך ללהיט ענק עם מיליוני צפיות, ואת הראפר איזי ששר יחד עם אדם את השיר "התעוררתי עם נמר" מתוך האלבום החדש של עומר.

אדם דיבר אל הקהל וסיפר על השנה שחלפה במהלכה עבר לדובאי וחזר לארץ לאחר מספר חודשים: "הלכתי קצת וחזרתי אבל בסופו של דבר אין על המדינה שלנו ואין כמו הקהל שלנו, אני רוצה שתדעו שלאורך הקריירה שלי, מה שניסיתי ומה שאני עושה זה רק בשביל שיהיה לכם טוב, שתהיו מחויכים ושמחים ולהיות אמיתי, זה הכי חשוב".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה