תרבות ופנאי

חנן בן ארי בטירוף: כמה כרטיסים מכר לאקספו?

רגע אחרי שהפך לאב לשבעה עם לידת ביתו התינוקת, חנן בן ארי התחיל את סיבוב הופעות הקיץ שלו, והראשון בביתן 2 באקספו תל אביב. זו כמות האנשים המטורפת שתעבור במופע
מערכת ice |  1
חנן בן ארי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
חנן בן ארי התחיל אמש (שלישי) את סדרת ההופעות שלו בביתן 2 בגני התערוכה - אקספו תל אביב. מדובר למעשה בחניכה ראשונית של ההיכל שנבנה מאפס כך שיכיל 7,400 כסאות לקהל.
הזמר שיתף לפני כחודש בפרויקט התכנון של ההופעה באקספו כאשר בשלב הראשוני תוכננו שלוש הופעות, ופתח לקהל אפשרות לבחירת השירים. בסופו של דבר אחרי שלושה מופעים שהגיעו במהריות לסולד אאוט נפתחו בהדרגה עוד שלושה ערבי מופע בביתן 2 באקספו כך שהזמר צפוי להופיע עד סוף טור ההופעות הזה בפני 44,400 אלף איש.
רק לאחרונה, הזמר נשאל על ידי אחד העוקבים: "מה שלומך אחרי הוצאת האלבום? תשתף ממה שעובר עליך מאז". על כך השיב: "מחוזק ומשוחרר. רף הפחד שלי להיות מי שאני ירד". עוד שאלו אותו: "למה האלבום הזה כל כך כואב וחשוף?", בן ארי השיב בפתיחות: "כי זה מה שאני חווה כרגע", ענה.
השאלות הקשות לא הפסיקו כל כך מהר: "איך אתה מסביר את השינוי שעבר הקול שלך מהשירים הראשונים והמוקלטים להיום?", על כך הוא ענה: "פיתוח קול, הרבה הופעות, צרידות, החיים".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכל בגלל הדיקטטורה בוודאי תשאלו את לפיד
    קובי 08/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל אשמה הדיקטטורה אין ספק זה בדוק הרי לפיד אמר
    סגור