תרבות ופנאי

טרגדיה: השחקן האהוב מת בגיל 25 בלבד

כוכב 'אופוריה' אנגוס קלאוד, מת במפתיע. המשפחה מסרה: "בלב כבד מאוד נאלצנו להיפרד מאדם מדהים היום", יש לציין כי טרם פורסמה סיבת מותו הרשמית של קלאוד, אך המשפחה קושרת זאת אל מותו של אביו לפני מספר ימים שגרמו לו לשברון לב
מערכת ice | 
הפקות קולנוע וטלוויזיה (צילום unsplash ,pixabay)
לכזו טרגדיה לא ציפו בהוליווד. כוכב הסדרה 'אופוריה,' השחקן הצעיר אנגוס קלאוד, שהתפרסם כשגילם בסדרה המדוברת את סוחר הסמים פזקו "פז" אוניל, מת בגיל 25 בבית משפחתו באוקלנד. 
המשפחה מסרה: "בלב כבד מאוד נאלצנו להיפרד מאדם מדהים היום", יש לציין כי טרם פורסמה סיבת מותו הרשמית של קלאוד, אך המשפחה קושרת זאת אל מותו של אביו לפני מספר ימים שגרמו לו לשברון לב.

המשפחה הסבירה: "כאמן, חבר, אח ובן, אנגוס היה מיוחד לכולנו בכל כך הרבה מובנים. בשבוע שעבר הוא קבר את אביו ונאבק עם האובדן הזה. הנחמה היחידה שיש לנו היא לדעת שאנגוס מתאחד עכשיו עם אביו, שהיה החבר הכי טוב שלו. אנגוס היה גלוי לגבי המאבק שלו בבבעיותיו הנפשיות ואנו מקווים שפטירתו יכולה להוות תזכורת לאחרים שהם לא לבד ושהם לא צריכים להילחם בזה בעצמם בשתיקה".
בעמוד האינסטגרם של HBO ספדו לשחקן: "אנו עצובים נורא לשמוע על מותו של אנגוס קלאוד. הוא היה מוכשר מאוד וחלק אהוב ממשפחת HBO ו"אופוריה". אנחנו שולחים את תנחומינו העמוקים לחבריו ולמשפחתו בתקופה קשה זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה