תרבות ופנאי

אלטון ג'ון פורש אחרי יותר מ-50 שנה רצופות על הבמה

"היתה לי את הקריירה הכי נפלאה. 52 שנים של שמחה צרופה בלנגן מוזיקה, איזה מזל יש לי לנגן מוזיקה?" ג'ון, בן 76, סיפר לקהל כשסגר את הסט שלו עם "Your Song" ו-"Goodbye Yellow Brick Road"
מערכת ice |  2
הזמר האגדי אלטון ג'ון פרש רשמית אחרי יותר מ-50 שנה על הדרכים, במהלכן הופעה כמעט בכל מקום בעולם למיליוני המעריצים שלו. הזמר האגדי סגר את סיבוב ההופעות האחרון שלו בארנה Tele2 בשטוקהולם, שבדיה, ביום שבת, שגם סימן את התחנה האחרונה בסיבוב ההופעות שלו "Fewell Yellow Brick Road". 
"היתה לי את הקריירה הכי נפלאה. 52 שנים של שמחה צרופה בלנגן מוזיקה, איזה מזל יש לי לנגן מוזיקה?" ג'ון, בן 76, סיפר לקהל כשסגר את הסט שלו עם "Your Song" ו-"Goodbye Yellow Brick Road".

"אבל, אתם יודעים, לא הייתי יושב כאן ומדבר איתכם אלמלא אתם. קניתם את הסינגלים, האלבומים, הדיסקים, הקסטות, אבל יותר חשוב, קניתם את הכרטיסים להופעות ואתם יודע איך אני אוהב לנגן בלייב”.
ג'ון, שזכה חמש פעמים בפרס הגראמי, המשיך להודות למעריציו לאחר ההופעה על תמיכתם האינסופית שנעה על פני יותר מחמישה עשורים. "בכל שלב בדרך, המעריצים שלי היו שם. הם דבקו בי, הם תמכו בי, הם היו סבלניים, והם המשיכו להופיע", אמר בהצהרה לאחר ההופעה.
"הלילה היה קסום. אני מנסה לעבד את זה, ואני חושב שייקח לי עוד זמן להבין שאני סיימתי את הסיבוב הופעות. אני לא יכול להגיד לכם כמה אני אתגעגע למעריצים וכמה התמיכה שלהם הביאה לי ענווה - זה יישאר איתי לנצח".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ענק
    המצליף 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין שני לו מלך
    סגור
  • 1.
    ממש לא מעניין
    צבי 07/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ממש לא מעניין
    סגור