תרבות ופנאי

אודיה זוכה לכבוד ענק: זה התואר שקיבלה במסגרת פרסי אקו"ם

הזמרת והיוצרת אודיה, שכבשה את המדינה עם שרשרת להיטי ענק, הופיעה כל הבמות הגדולות (לייב פארק ראשל״צ, היכל מנורה, קיסריה) ומובילה כיום כזמרת המושמעת והמצליחה ברשתות הניו מדיה (אפל מיוזיק, ספוטפיי, יוטיוב), זוכה הערב בפרס היוקרתי תגלית השנה של אקו״ם
מערכת ice | 
אודיה (צילום טל עבודי)
הערב (ראשון) נערך טקס פרסי אקו"ם לשנת 2022/23 בתחום המוסיקה הפופולרית, בהנחייתו של יאיר ניצני, בניהולו המוזיקלי של אייל מזיג ובהפקתה של לימור נתח. זו השנה ה-66 בה הטקס מתקיים, שהפך עם השנים לאבן דרך ולחלק חשוב ומשמעותי בתעשיית המוזיקה ועבור האמנים והיוצרים. הזוכים בפרסים נבחרו על ידי ועדת שיפוט, בה היו חברים: מוקי, זאב נחמה, גיא מזיג ואהרון פררה.
הזמרת והיוצרת אודיה, שכבשה את המדינה עם שרשרת להיטי ענק, הופיעה על כל הבמות הגדולות (לייב פארק ראשל״צ, היכל מנורה, קיסריה) ומובילה כיום כזמרת המושמעת והמצליחה ברשתות הניו מדיה (אפל מיוזיק, ספוטפיי, יוטיוב), זוכה הערב בפרס היוקרתי תגלית השנה של אקו״ם.
נימוקי השופטים על זכייתה בפרס אקו"ם ע"ש ענבל פרלמוטר על הישג השנה לתגלית ליוצרת אודיה: "אודיה אזולאי, יוצרת זמרת ומלחינה, בשנה האחרונה פרצה אודיה לתודעה שלנו - הסינגלים מתוך אלבום הבכורה שלה זכו למיליוני השמעות והתברגו בכל המצעדים בתחנות הרדיו לצד 'סולד אאוט' במופעים".
ב-2020 השיקה את הסינגל "אור" שכתבה והלחינה. השיר נכנס לפלייליסט של גלגלצ – הפריצה הענקית של השיר ברדיו הייתה בעצם המשך למה שהתחיל קודם ברשתות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה