תרבות ופנאי

הרבנית ביונסה: לא תאמינו מה המעריצה עשתה בשביל לנסוע להופעה

ישראלית צעירה, תכלת מזרחי, הלכה לרב בשביל התרת נדר מהתיכון על מנת שתוכל לנסוע לפולין ולראות את ההופעה של ביונסה בוורשה
מערכת ice | 
ביונסה (צילום פייסבוק/ ביונסה)
סיבוב ההופעות הבינלאומי של האייקון הפופ ביונסה חורך את אירופה, עם אצטדיונים מלאים עד אפס מקום עם מעריצים שמגיעים מכל קצוות תבל לראות את הזמרת. לא משנה איפה היא מופיעה, ה-BeeHive יעשו הכל בשביל לשמוע את המלכה שלהם, אם זה טיסות של הרגע האחרון, הוסטלים או אפילו סתם לשותת בעיר המארחת עד להופעה. אבל התייעצות אצל רב זה כבר גובל במוגזם מדי. 
ישראלית צעירה, תכלת מזרחי, הלכה לרב בשביל התרת נדר על מנת שתוכל לנסוע לפולין ולראות את ההופעה של ביונסה בוורשה, כך דיווח גל משעלי במאקו. מזרחי, כמו צעירים ישראלים רבים, נסעה לפולין ללמוד על השואה. הדברים שהיא ראתה שמה גרמו לה לנדור נדר שרגליה בחיים לא ידרכו יותר על אדמת פולין. השנים עברו, וביונסה הכריזה על סיבוב ההופעות. 

"חברים שלי רצו לטוס להופעה בפולין, אלה חברי ילדות, וחווינו המון ביחד", היא מסבירה, "רק חו"ל ביחד עדיין לא היה לנו, וביונסה זמרת מדהימה. אז אמרתי שזו הזדמנות מדהימה לצבור 2 חוויות אישיות וטובות איתם".
כנראה שהרצון לראות את קווין B על הבמה עשה את שלו ומזרחי הלכה לרב בשביל שיתיר את הנדר והיא תוכל לנסוע לוורשה. 
"הרב היה מאוד נחמד וקיבל אותי כמו שאני. אני לא חושבת שאני אנדור יותר, אלא אשתמש במילים שלא מחייבות אותי לעסקאות עם בורא עולם", מזרחי מסבירה. "בסוף לא מתירים נדרים כמו שמחליפים גרביים". וההופעה, אם דאגתם, הייתה "שווה את זה לחלוטין, נהניתי מאוד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה