ויראלי

הלך להופעה של ביונסה - ועכשיו ירוויח עשרות אלפי דולרים

גלובל ולנטינו, משפיען טיקטוק בן 20, תפס זוג משקפיים של הזמרת בהופעה, ולאחר שנלקחו ממנו, היא בעצמה החזירה לו אותם; הוא החליט למכור אותם על מנת לממן את תחילת קריירת הקולנוע שלו
מערכת ice | 
ביונסה בגראמי (צילום Recording Academy יוטיוב)
מעריץ שהלך להופעה של ביונסה שתפס זוג משקפי שמש מעוצבים שנזרקו לקהל על ידי הזמרת - לא פעם אחת אלא פעמיים - מוציא אותם למכירה פומבית, כאשר בית המכירות מעריך תג מחיר של 12,800 עד 19,200 דולר עבור המזכרת הנדירה.
גלובל ולנטינו, משפיען טיקטוק בן 20 ובמאי קולנוע שואף ששמו האמיתי הוא ולנטינו רודריגס, סיפר ל-Insider שהוא הלך להופעה של ביונסה בלונדון בחודש שעבר, שם ישב במועדון הרנסנס, מעין טרקלין VIP.

ב-30 במאי, רודריגס שיתף סרטון המתעד את הרגע שבו ביונסה זרקה את משקפי השמש שלה לתוך הקהל, והצית מריבה בין חברו של רודריגס, חאליד, לבין משתתף אחר שתפס את המשקפיים, כך אמר ל-BuzzFeed. רודריגס גם תפס את המשקף, אם כי האבטחה לקחה אותם ממנו לאחר מכן.
אבל עשר דקות מאוחר יותר, ביונסה הצילה את היום כשטיילה על הבמה עם המשקפיים ביד והשליכה אותם ישירות לרודריגס. "איבדתי שליטה מלאה על הגוף שלי באותו רגע", הוא כתב בסרטון בטיקטוק.
 
@globalvalentino I’m 1 of 1 🐝🪩me and @khal caught the glasses!! best experience ever, this meant so much!❤️‍🔥#beyonce #renaissanceworldtour #clubrenaissance #globalvalentino ♬ original sound - Global Valentino🗺
רודריגס אמר שעל המשקפיים היו כתובים המספרים 4-23, שזה במקרה יום ההולדת שלו - מה שהופך את הרגע להזוי יותר.
בסדרה של סרטונים בטיקטוק, רודריגס הראה מקרוב את משקפי ה-Off-White וסיפר שהוא לוקח אותם לאופטיקאי כדי לתקן חלק שבור.
אבל במקום לשמור על המשקפיים, רודריגס אמר שבסופו של דבר קיבל את ההחלטה הקשה למכור אותם - בחירה שזיכה אותו בזעם של כמה מעריצי-על של ביונסה. 
רודריגס אמר ל-Insider שהוא בחר למכור את המשקפיים במכירה פומבית מכיוון שהוא מסיים את לימודיו בבית ספר לקולנוע בעוד פחות משנה, והוא מתכנן להשתמש בכספים כדי להתחיל את הקריירה שלו.
"איך שאני רואה את זה, ניתנה לי הזדמנות להפוך את חווית ההופעה הטובה בחיי על מנת לממן את תחילת קריירת הקולנוע החלומית שלי", אמר. למרות שזו לא הייתה בחירה קלה, הוא מאמין שהמגה-כוכבת עצמה תסכים לה. "אין לי ספק שביונסה הייתה רוצה שאנצל את ההזדמנות הזו", הוסיף.
המשקפיים נמכרות ב-4 ביולי על ידי Omega Auctions, בית מכירות פומביות בבריטניה המתמחה במזכרות מוזיקליות ותקליטי ויניל. המכירות הקודמות של החברה כוללות את גיליון השירים ל"Starman" של דיוויד בואי (שנמכר ב-203,500 פאונד) ואת התנ"ך של אלביס פרסלי עם הערות בכתב יד (59,000 פאונד).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה