תרבות ופנאי

גיל ססובר חוזר לקומדי סטור: זה הפרויקט המיוחד שיאחד את הכוכבים

מתגעגעים לקומדי סטור ולכיתה המעופפת? גיל ססובר חוזר לבמה עם מופע נוסטלגי בו יארח את טל מוסרי, רובי דואניאס ואסף אשתר, שיכלול בין היתר את "חם ויפת", "שיר הטרטע" וגם להיטי ערוץ הילדים
מערכת ice | 
גיל ססובר (צילום טל טמיר)
גיל ססובר חוזר לבמה עם מופע סטנד אפ מוסיקלי חדש: "הפרויקט של גיל ססובר - מופע שגדלנו עליו", בו הוא משלב להיטים מתוכניות הטלוויזיה השונות בהן השתתף, לצד סטנד אפ וסיפורים אישיים מאז ומהיום. אורחים מיוחדים: טל מוסרי, רובי דואניאס ואסף אשתר. המופע ייערך ב-8.8 בזאפה הרצליה.
במופע משלב ססובר את פסקול ילדותנו כמו: 'היי הוגו היי', 'הכיתה המעופפת', 'קסדה בראש טוב', 'דווקא אני', 'ערוץ הילדים זה אנחנו', 'שיר הטרטע', 'שיר חם ויפת', Here we are ועוד, בקצב הרוק וההיפ הופ, יחד עם חבריו מהעבר. את המופע מלווה להקת הרוק הגלילית 'הפרויקט המקומי'. מעבר לשירים מבצע גיל עם חבריו קטעים חדשים לדמויות אייקוניות, כמו: חם ויפת, המבזק של ז׳ק והמדען הצרפתי.

ססובר: ״אולי זה הגעגוע לילדות ולתקופה התמימה של הניינטיז, ואולי זה ההומור והשירים שכולם מכירים בע״פ. על רקע המציאות של ימינו אנשים מחפשים נחמה ואמת, משהו שהיה שם בילדותם, וכנראה שיש את זה במופע. אני קורא לזה מחאה של שמחה! זה זמן רב שמחפשים אותי ברשת, רק בתקופה האחרונה הגעתי לדיגיטל, וחיפשתי דרך באמצעותה אוכל לשלב את האהבה הראשונה שלי שהיא הבמה עם חומרים שרבים גדלו עליהם. יש תחושה בתקופה האחרונה שאנשים מחפשים לחזור למשהו תמים, אולי לילדות, לאמת. בעיני זה רצון לשמוח. אני קורא לזה מחאה של שמחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה