מינויים

השכר של גיל ססובר נחשף: כמה יקבל בג'וב החדש?

אחרי שמני אסייג ויתר על התפקיד של חבר מועצת הקרן לקולנוע ישראלי, גיל ססובר ימלא את המקום אבל מתברר שהוא לא יקבל שקל עבור התפקיד
כפיר אדר |  1
גיל ססובר (צילום אינסטגרם)
אחרי שהתסריטאי מני אסייג החליט לוותר על מקומו במועצת קרן הקולנוע הישראלי. המינוי שנחשף במקומו לאחרונה היה של גיל ססובר, אחד ממגישי ערוץ 14 וכוכב הקומדי סטור בעבר.
ססובר סיפר: ״הציעו לי להיות חלק ממועצת הקולנוע של ישראל. אני מאוד אוהב קולנוע ומאוד אוהב את ישראל ואשתדל לעשות כמיטב יכולתי ולשרת נאמנה הן את עולם הקולנוע הפורה שלנו ויוצריו המוכשרים והן את מדינת ישראל. מכיוון שטרם צעדתי ולו צעד אחד בתפקיד אומר רק: אל יתהלל חוגר כמפתח״.
בין היתר, מסתבר כך נודע ל-ice כי ססובר לא מקבל כלל תשלום עבור התפקיד שלו, על אף היוקרה שבתפקיד, ססובר אמור להמשיך להרוויח את כספו מהופעות ועסקים שונים מהם הוא מתפרנס.
 
אסייג שחווה השפלות עצומות עם כניסתו לתפקיד תיאר אירוע קשה שעבר בסינמטק בחשבון הטוויטר שלו: "נקלעתי לוויכוח ליד הסינמטק עם כמה מטורללים רעשנים שחוששים מהדיקטטורה המתרקמת עליהם. כלומר חיים בסרט. בכל אופן אחת מהן אמרה לי את משפט המחץ: ״מה שאנחנו רוצים זה את סוף הציונות!״ לא בטוח שזה מייצג את מרבית המפגינים מהצד השמאלי, אבל הם מפגינים עם כאלה כתף אל כתף. יענו סחבקים. הבנתם?". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לתקן: מועצת הקולנוע ולא קרן הקולנוע הישראלי
    פלינט דיוק 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לתקן: מועצת הקולנוע ולא קרן הקולנוע הישראלי
    סגור