תרבות ופנאי

טיילור מלכוב ועדי הימלבלוי בשת"פ מפתיע: זה הליהוק הקוסמי שקיבלו

מלכוב והימלבלוי חוברות לקוסם חזי דין ולכוכב הילדים יובל המבולבל בהצגת חנוכה חדשה: "הוקוס פוקוס", העוסקת בבית ספר לקוסמים צעירים
מערכת ice | 
טיילור מלכוב (צילום שי כהן ארבל)
השבוע פרסמנו כי כוכב הילדים יובל המבולבל לוהק לתפקיד הראשי בהצגת חנוכה "הוקוס פוקוס" בהפקת מעין צלנר. כעת מצטרפות אליו שתיים מהכוכבות הגדולות, וגם קוסם אמיתי.
ב"ערב טוב עם גיא פינס" נחשף כי טיילור מלכוב, עדי הימלבלוי וחזי דין יצטרפו ליובל המבולבל, שאחראי גם על כתיבת המחזמר. העלילה מתרחשת בבית הספר לקוסמים צעירים אליו הגיעו תלמידים חדשים.

בהצגה כולם לומדים כיצד להפוך לקוסמים גדולים, עד שמגיע הקוסם האפל המטיל כישוף על בית הספר והופך את כולם, למעט השלושה, לפסלים. השלושה יוצאים למסע הצלת בית הספר ויחד מגלים את כוח הקסם הגדול - חברות ואהבה. ההצגה תרוץ ברחבי הארץ במהלך חג החנוכה הקרוב. ליהוקים נוספים צפויים בהמשך.
בתחילת החודש פורסם כי יובל המבולבל יוצא עם הצגת ילדים חדשה לקיץ 2023: "הברווזון המבולבל". מדובר על מחזמר מצחיק ומרגש לכל המשפחה, המציג עיבוד חדש לסיפור הילדים המוכר והאהוב "הברווזון המכוער". המחזה עוסק בברווזון שנולד שונה ומבולבל משאר הברווזים ומחפש את הדרך להיות כמו כולם, אך מגלה שלהיות שונה זה להיות מיוחד ולהיות יפה מבפנים זה היופי האמיתי שמקרין גם החוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה