תרבות ופנאי

יובל המבולבל זוכה בתפקיד ראשי חדש: זו ההפקה בה יככב

כוכב הילדים לוהק לתפקיד הראשי בהצגת חנוכה "הוקוס פוקוס" בהפקת מעין צלנר. ההצגה תרוץ ברחבי הארץ במהלך חג החנוכה הקרוב. ליהוקים מפתיעים ומעניינים ייחשפו בהמשך
מערכת ice | 
יובל המבולבל מופע חנוכה (צילום אלון מצקין)
יובל המבולבל קיבל היום (ראשון) בשורה נהדרת: כוכב הילדים לוהק לתפקיד הראשי בהצגת חנוכה "הוקוס פוקוס" בהפקת מעין צלנר. במסגרת תפקידו, הוא יהיה אחראי גם על כתיבת המחזמר. 
העלילה מתרחשת בבית הספר לקוסמים צעירים אליו הגיעו תלמידים חדשים, כולם לומדים כיצד להפוך לקוסמים גדולים עד שמגיע הקוסם האפל המטיל כישוף על בית הספר והופך את כולם, למעט השלושה, לפסלים. השלושה יוצאים למסע הצלת בית הספר ויחד מגלים את כוח הקסם הגדול - חברות ואהבה. ההצגה תרוץ ברחבי הארץ במהלך חג החנוכה הקרוב. ליהוקים מפתיעים ומעניינים ייחשפו בהמשך. 
בתחילת החודש, פורסם כי יובל המבולבל יוצא עם הצגת ילדים חדשה לקיץ 2023: "הברווזון המבולבל". מדובר על מחזמר מצחיק ומרגש לכל המשפחה, המציג עיבוד חדש לסיפור הילדים המוכר והאהוב "הברווזון המכוער". זהו סיפור קסום על ברווזון שנולד שונה ומבולבל משאר הברווזים ומחפש את הדרך להיות כמו כולם, אך מגלה שלהיות שונה זה להיות מיוחד ולהיות יפה מבפנים זה היופי האמיתי שמקרין גם החוצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה