תרבות ופנאי

שיר אלמליח מרגשת: המחווה המפתיעה של הדוגמנית למען בעלי מוגבלויות

הדוגמנית והשחקנית הפתיעה את דיירי בית אקשטיין, אותם היא נוהגת לפגוש מזה תקופה במסגרות: "אני מלווה את הדיירים כמה שאני יכולה ועושה איתם גם ארוחות שישי וכשמעתי שעושים את האירוע המרגש הזה, לא היה לי ספק שאגיע, מדובר באחד מהדברים הכי משמחים ומספקים שיש"
מערכת ice | 
שיר אלמליח (צילום אינסטגרם)
שעתיים לפני שהוא עולה לטיסה, השחקן והזמר עופר חיון לא ויתר על השתתפות באירוע מיוחד שבו הופיעה להקת "אשקולות הדרום" של בית אקשטיין, בה לוקחים חלק דיירים עם מוגבלות, לצד מדריכים ומנהלים בארגון.
עופר חיון הגיע לפגוש את אחיו גדי חיון - דייר במסגרת בית אקשטיין ולהופיע עם הלהקה במחרוזת שירים מתוך ההצגה קזבלן, בה הוא משחק בימים אלה. הכוכב ציין: "אני מתרגש להופיע אתכם, יותר מאשר על הבמה בהבימה".
עוד באירוע לקחו חלק הזמרת מיקה קרני, ששרה עם הלהקה וכן הדוגמנית והשחקנית שיר אלמליח, שהפתיעה את הדיירים, אותם היא נוהגת לפגוש מזה תקופה במסגרות. האורחת המפתיעה אמרה:  "אני מלווה את הדיירים כמה שאני יכולה ועושה איתם גם ארוחות שישי וכשמעתי שעושים את האירוע המרגש הזה, לא היה לי ספק שאגיע, מדובר באחד מהדברים הכי משמחים ומספקים שיש". כמו כן, הגיעו להופעה המיוחדת  זוהר בלום סגן - ראש העיר רחובות ומחזיק תיק החינוך, מנכ"ל בית אקשטיין - יגאל נחתומי ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה