תרבות ופנאי

זוכה "הזמר במסכה" מפתיע: מי הדוד המפורסם שמככב בקליפ?

לזה לא ציפיתם מדוקטור שקשוקה: בינו גבסו עזב את המטבח ביפו והראה את כישוריו במקום אחר ובלתי צפוי כשכיכב בקליפ חדש שהוציא האחיין
שירה יום טוב | 
שי גבסו (צילום פייסבוק/ שי גבסו)
שי גבסו מוציא הבוקר שיר חדש, ובפוסט בו חשף טיזר לקליפ המושקע שמלווה את הסינגל, גילה עוד פרט טריוויה מעניין מחייו לאחר שבצילומי הקליפ השתתף דודו של הזמר - שמסתבר שכולכם מכירים.
"גדלתי במשפחה גדולה" פתח גבסו בהצצה לילדות שלו, "בדירת מטר אצל סבתא שלי היו יכולים להיות 20 בני דודים בצהרים של שישי. גדלתי עם שכנים שהיו אחים שלי. כמעט תמיד היו לידי הרבה אנשים. אבל היה רגע כזה שבו ידעתי שאני רוצה גם משהו רחוק, משהו שנמצא אי-שם. לא ידעתי בביטחון אם זה בדמיון שלי או במציאות, אבל ידעתי שאגיע לשם.
"יש הרבה דיבורים על כך שכשבן אדם הולך למקום מסויים אז הוא גם הולך ממקום אחר. בהקשר של המשפחה לפעמים אתה רוצה לגלות עוד משפחות, אבל מרגיש שאלה שיש להם קשרי דם - יכולים להיפגע. השיר הזה מסמל בשבילי את רגעי הדמיון האלה, הפוקוס הפנימי והידיעה שלא חייבים לזנוח משהו כדי ללכת למקום חדש.
 
"הבאנו לקליפ את ההורים שלי ודוד אחד מיוחד- דר שקשוקה. בזמן הצילומים עמדתי מהצד וידעתי שזה חתיכת חיים שנשארת מתועדת".
נזכיר כי גבסו חזר לפני כשנה לתודעה אחרי שהפך לזוכה המפתיע של פורמט הריאליטי . מיד לאחר שידורי התוכנית הוציא סינגל בשם "לב אדום" וכעת הוא מוציא סינגל נוסף בשם "כמה ניסיתי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה