תרבות ופנאי

דנה אינטרנשיונל עושה זאת לראשונה: ההישג הגדול נחשף

הישג לדנה אינטרנשיונל ולמוזיקה הישראלית. הזמרת זוכת האירוויזיון תככב בפלייליסט בינלאומי של ספוטיפיי, ולא סתם תככב - השיר שלה, ביג די אנרג'י, נבחר להיות הפותח והראשון בפלייליסט
מערכת ice |  2
דנה אינטרנשיונל (צילום AVOXVISION)
אמן ישראלי מככב בפלייליסט בינלאומי של ספוטיפיי, ולא סתם מככב – השיר הפותח והראשון בפלייליסט, ובתמונת הקאבר של דנה אינטרנשיונל כמובילת הפלייליסט המדובר. גם בשנה השלושים לקריירה שלה, אינטרנשיונל לא מפסיקה לחדש ולהפתיע. אחרי שני להיטי הענק בשנה האחרונה (אחלה גבר ולה קוקרצ'ה) הדיווה חוזרת לשורשים המוסיקליים שלה, למוסיקה המועדונים איתה פרצה בתחילת שנות התשעים.
הפעם, בשיתוף פעולה מפתיע במיוחד עם די ג'יי איתי גלו, מפיק העל שחתום בין השאר על להיטי הענק של נועה קירל, עדן בן זקן, מארינה מקסימיליאן, אנה זק ועוד.

השיר, שעבדו עליו כמעט שנה, מקבל כבוד שאף שיר ישראלי לא קיבל לפניו. ספוטיפיי העולמית בחרו בדנה אינטרנשיונל להיות אחת משלושת אמני הגאווה שלהם השנה. שלט חוצות עם תמונה שלה יוצב בטיים סקוור, תמונות שלה יפורסמו ברכבות התחתיות בניו יורק והיא תהיה האמנית הישראלית הראשונה שתופיע על שער קאבר פלייליסט בינלאומי והשיר ביג די אנרג'י יהיה הראשון בפלייליסט הנחשק.
אינטרנשיונל סיפרה על השיר: "פנינו למאיה סימנטוב שתכתוב מילים, רצינו לשיר משהו מהבטן, משהו שבאמת מתחבר אליי ואל מה שאני עוברת. היו לנו שיחות עם מאיה, סיפרתי לה מה אני מרגישה, ואז היא הביאה את הטקסט האמיץ הזה שאומר למשל, תתקדם, תיקח הכדור קלונקס תרגע. ודנה אפ דנה דאון החיים שלי הם לא מסיבה אחת גדולה יש ירידות ועליות וזה בסדר לדבר על זה ולשיר על זה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגיבה מספר אחת?
    דנה 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה את מגיבה את אותה תגובה לכל כתבה על דנה??
    סגור
  • 1.
    מה זה ?!
    אני 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נורא ואיום !!! שיר פרובקטיבי וקליפ מטריד מינית למה כל דבר שקשור לקהילה חייב להיות גס ובוטה?
    סגור