תרבות ופנאי

הפסטיגל מגייס זמר נוסף: זה השם החדש והמפתיע שמצטרף לכוכבים

אחרי נועה קירל, הראל סקעת, יהודה לוי, אנה זק ואבי אבורומי, גם הזמר אושר כהן במגעים להצטרף לקאסט הפסטיגל בחנוכה הקרוב. אליאנה תדהר תיעדר לאחר 12 שנה
מערכת ice | 
אופירה אסייג בפסטיגל (צילום הזמר במסכה)
הפסטיגל, המופע הגדול של חנוכה לילדים וגם להורים, ממשיך בגיוסים לקראת חג חנוכה שיחול בדצמבר הקרוב, ודואג שכל הכוכבים הגדולים יצטרפו לשורותיו.
העיתונאי ערן סויסה גילה היום כי הזמר אושר כהן נמצא במגעים מתקדמים לקראת הצטרפות לקאסט, לאחר שבחנוכה הקודם נטל חלק במופע next. אתמול פורסם על כוכב נוסף שמצטרף לפסטיגל 2023 לאחר הפסקה של 15 שנים: הזמר הראל סקעת. סקעת היה זה ששר את הלהיט "לעוף" שהוכתר כשיר הפסטיגלים של כל הזמנים.

הכוכבת הגדולה של הפסטיגל השנה תהיה כמובן היוניקורן נועה קירל, שמגיעה אחרי הצלחה פנומנלית באירוויזיון. קירל כבר כיכבה בפסטיגל לפני שנתיים וחוזרת השנה לרגש את הילדים. עימה יחזור לככב גם יהודה לוי, שהשתתף בפסטיגל לפני מספר שנים.
מי שתמשיך בפסטיגל מהשנה שעברה היא הזמרת והדוגמנית אנה זק, ולצדה לוהק השנה גם הזמר אבי אבורומי. ההפתעה הכי גדולה של הפסטיגל בחנוכה הקרוב תהיה דווקא במי שלא תשתתף בו – אליאנה תדהר. אלילת הילדים החליטה שנה לקחת פסק זמן אחרי ששברה שיא הופעות עם 12 שנות פסטיגל רצופות.
גם בעמדת הבמאי תחול הפתעה השנה ולראשונה חנוך רוזן לא יביים לבדו, אלא עם הבמאי רועי שגב, מאחר ורוזן עסוק השנה במקביל בבימוי שני מופעים באירופה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה