תרבות ופנאי

ביונסה ממשיכה להרוויח: פותחת עסק חדש?

בפוסט אישי באינסטגרם זמרת העל דיברה על החוויות שלה בילדות במספרה של אימא שלה, והבטיחה שבקרוב כולם "יחוו" את מה שהיא יוצרת
מערכת ice | 
ביונסה בגראמי (צילום Recording Academy יוטיוב)
אם לא מספיקה כל התהילה שהיא גורפת על בסיס יום-יומי, יכול להיות שביונסה נכנסת לעולם הביוטי ופותחת עסק חדש? המעריצים באינסטגרם לפחות חושבים כך. 
הבוקר, בעיצומו של סיבוב ההופעות העולמי שלה, אגדת המוזיקה ניגשה לאינסטגרם כדי לאשר לכאורה שהיא מצטרפת לטרייסי אליס רוס, ג'ניפר אניסטון והיילי וויליאמס בהשקת קו טיפוח שיער לסלבריטאים.

"כמה מכם ידעו שהעבודה הראשונה שלי הייתה לטאטא שיער במספרה של אימא שלי?" ביונסה שאלה את 308 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם בפוסט שכלל שלל תמונות שלה מסדרת את השיער שלה.
"Destiny's Child התחילה בהופעה עבור לקוחות בזמן שהן מסדרות את השיער שלהן. נחשפתי לכל כך הרבה סוגים שונים של נשים יזמיות במספרה שלה. ראיתי ממקור ראשון כיצד הדרכים שבהן אנו מטפחים וחוגגים שיער יכולות להשפיע ישירות על הנשמה שלנו".
"צפיתי בה מתאפרת ומשרתת כל כך הרבה נשים. לאחר שלמדתי כל כך הרבה במסע השיער שלי, תמיד חלמתי להמשיך את המורשת שלה", המשיכה. "אני לא יכולה לחכות שתחוו את מה שיצרתי".
ההצהרה הכתובה היא לא הרמז היחיד הזמרת נתנה למעריצים. צופים חדי עיין שמו לב שבאחת התמונות מונח על השיש סט של בקבוקים לא ברורים שיכולים להכיל דוגמאות של הקו. אם זה נכון, נראה שיש לפחות חמישה מוצרים שונים תחת פיתוח, כולל מה שנראה כשמנים ותרסיסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה