תרבות ופנאי

זוכה כוכב מישלן פותח מסעדה בת"א למשך 20 ערבים בלבד

נבחרת השפים הבין-לאומית, הכוללת את השף הכוכב של המטבח הפרואני ג׳ורג׳ מונוז והשף הישראלי הנחשב תומר טל, מזמינה אתכם לארוחת טעימות אינטימית בת עשר מנות שמשלבת את חומרי הגלם והיצירתיות הים תיכונית עם התשוקה והססגוניות של המטבח הפרואני
מערכת ice | 
חורחה מונוז
ארוחה של פעם בחיים: מסעדת Days by American Express 20 מבית "ראונד טייבלס קונספט" ואתר החוויות toMIX, תיפתח ב-8 ביוני במלון NYX תל־אביב, למשך עשרים ערבים בלבד. נבחרת השפים הבין-לאומית, הכוללת את השף הכוכב של המטבח הפרואני ג׳ורג׳ מונוז והשף הישראלי הנחשב תומר טל, מזמינה אתכם לארוחת טעימות אינטימית בת עשר מנות שמשלבת את חומרי הגלם והיצירתיות הים תיכונית עם התשוקה והססגוניות של המטבח הפרואני.
את הארוחה ילוו קוקטיילים על בסיס מותג הפרימיום טקילה פטרון, המשקאות הייחודיים של אמן המיקסולוגיה הספרדי סנטיאגו אורטיז, ויחתמו הקינוחים המרהיבים של השף פטיסרי האיטלקי פבריציו פיורני. הטבה בלעדית למחזיקי כרטיס אמריקן אקספרס: 100 שקל הנחה להזמנה תמורת הטבת בונוס.
רוני קרני, מנהלת השיווק של אמריקן אקספרס: "כמותג המשקיע רבות ותומך בקולינריה בישראל אנו באמריקן אקספרס שואפים לרגש וליצור לקהל לקוחותיו מגוון חוויות קולינריות איכותיות. אנו גאים ושמחים לקחת חלק בפרויקט קולינרי בין-לאומי זאת השנה השנייה במסגרתו יגיעו ארצה 2 שפים בינלאומיים מעוטרי פרסים ותארים ומיקסלוג מבטיח אשר יחברו לשף המוערך, תומר טל וביחד יגישו לקהל הישראלי חוויה קולינרית חוצת יבשות ובלתי נשכחת".
ענת אהרון, סמנכ"לית חטיבת השיווק והמכירה של רשת מלונות פתאל: "רשת מלונות פתאל שמחה להמשיך ולהעמיק את שיתוף הפעולה המוצלח שהחל בשנה אשתקד והיה להצלחה גדולה. אנו מזמינים את כולם להגיע ליהנות מאירוח מושלם ואוכל מעולה ולצבור חוויות חדשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה