תרבות ופנאי

אחרי 27 שנים: הלהקה האהובה הודיעה על התפרקות

Sum 41 מתפרקת רשמית. לאחר 27 שנים ביחד, חברי הלהקה הודיעו על הפרידה שלהם דרך אינסטגרם ביום שני עם מסר לכלל המעריצים שיישארו עם הלהיטים והזכרונות: "קשה לבטא את האהבה והכבוד שיש לנו לכולכם ורצינו שתשמעו את זה מאתנו קודם"
מערכת ice | 
הופעה (צילום Pixabay)
המעריצים בהלם. להקת Sum 41 מתפרקת רשמית. לאחר 27 שנים ביחד, חברי הלהקה הודיעו על הפרידה שלהם דרך אינסטגרם ביום שני עם מסר לכלל המעריצים שיישארו עם הלהיטים והזכרונות.
"להיות בסכום 41 מאז 1996 הביא לנו כמה מהרגעים הטובים ביותר בחיינו", כתבו דריק וויבלי, דייב בקש, ג'ייסון מקסלין, טום ת'אקר ופרנק זומו בהצהרה. "אנו אסירי תודה לעד למעריצים הישנים והחדשים שלנו, שתמכו בנו בכל דרך שהיא", נמשכה ההודעה.

עוד הם כתבו כמסר למעריצים: "קשה לבטא את האהבה והכבוד שיש לנו לכולכם ורצינו שתשמעו את זה מאתנו קודם, תודה על 27 השנים האחרונות", הם סיכמו. יחד עם זאת, חברי הלהקה הבהירו כי הם עדיין מתכננים לסיים את "תאריכי סיבוב ההופעות הנוכחיים שלהם השנה".
הלהקה, הידועה בעיקר בזכות שירים כמו "Fat Lip" ו-"In Too Deep", הוקמה ב-1996 והמשיכה והוציאה שבעה אלבומי אולפן. במהלך השנים, הקבוצה כללה חברים נוספים - ג'ון מרשל, ריצ'רד רוי, מארק ספיקולוק וסטיב ג'וק. Sum 41 יוצא לסיבוב הופעות באירופה ביוני, ואחריו סיבוב הופעות Let the Bad Times Roll בצפון אמריקה בסתיו עם The Offspring ו-Simple Plan
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה