תרבות ופנאי

יריד האומנות "צבע טרי" עובר לנמל יפו ומקבל חיזוק בצבע

חברת טמבור תעניק חסות ליריד האומנות צבע טרי 2023, במסגרתו ייצבעו כל ביתני היריד בסופרקריל ECO במבחר גוונים שנבחרו על ידי המעצבים המציגים. במתחם "עיצוב טרי" תוצג חממת עיצוב בחסות טמבור, ושמונה מעצבים מבטיחים יציגו בו
מערכת ice | 
עבודה של נעה למדן המוצגת ביריד (צילום יהב טרודלר)
חברת טמבור תעניק חסות ליריד האומנות צבע טרי 2023, שיתקיים ב-29 במאי עד 4 ביוני במחסנים 2 ו-3 המתחדשים בנמל יפו.
במסגרת החסות של טמבור, כל ביתני היריד ייצבעו בגוונים על בסיס סופרקריל ECO של טמבור, צבע חדש וידידותי יותר לסביבה, ללא VOC (תרכובות אורגניות נדיפות). כל אחד מהמעצבים המציגים ביריד בחר לעצמו את הגוון המתאים לחלל התצוגה שלו מתוך 1,700 הגוונים הקיימים.

טמבור הייתה גם שותפה בוועדה האוצרותית שבחרה את שמונה המעצבות והמעצבים המבטיחים שיציגו במסגרת חממת העיצוב של היריד, המיועדת למעצבים ישראלים מבטיחים בתחילת דרכם. חממת העיצוב בחסות טמבור תוצג במתחם עיצוב טרי ביריד.
עוד במסגרת החסות, טמבור תשתף פעולה עם עמותת "לצאת מהקופסא" המקדמת מעצבים ואדריכלים צעירים בישראל. העמותה זכתה במכרז של קבוצת אתרים להפעלת בית המכולות – מחסן 3 בנמל יפו. במסגרת שיתוף הפעולה יזמו השתיים את 'סלון בית המכולות' בו יתקיימו לאורך כל ימי היריד מפגשים, פאנלים מקצועיים והרצאות בתחום העיצוב, האדריכלות, הבנייה הירוקה והקיימות.
צביה אורנשטיין קסן, סמנכ"לית השיווק של קבוצת טמבור: "אנחנו שמחים להיות שותפים ביריד צבע טרי שהפך מזמן לאירוע אמנות גדול ומשפיע בישראל. אנו מאמינים בחיבור החזק שבין עיצוב לאומנות וגאים לקחת חלק באירוע החושף את הקהל הרחב למעצבים ולאומנים ישראלים מובילים לצד מעצבים ואומנים צעירים בתחילת דרכם. מתן החסות ליריד דווקא השנה תואמת במיוחד את העשייה של טמבור בקידום תחום הבניה הירוקה בישראל, מאחר והמחסנים בהם יתקיים היריד נבנו על פי עקרונות הקיימות והאנרגייה המתאפסת, ובסלון 'בית המכולות' יתקיימו פאנלים מקצועיים בתחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה