תרבות ופנאי

סם סמית' ביטל את הופעתו בארץ - זו הסיבה הרשמית

הזמר הבריטי והשנוי במחלוקת, סם סמית', מבטל את הופעתו בארץ בסוף החודש, לכאורה בעקבות בעיות טכניות ולוגיסטיות בהפקה. מנגד, המופע של רובי וויליאמס ונוספים יממה לאחר מכן תתקיים כמתוכנן
מערכת ice |  3
סם סמית בהופעה (צילום LoSS Records יוטיוב)
לפני מספר חודשים הזמר הבריטי האהוב, סם סמית', הודיע שיגיע במסגרת סיבוב ההופעות שלו גם לארץ. הוא היה עתיד לעלות על הבמה במסגרת פסטיבל בגני יהושוע בתל־אביב ב-31.5, יממה לפני שרובי וויליאמס יעלה בעצמו על אותה במה ולא בפעם הראשונה. אנחנו כמובן מדברים בלשון עבר כי היום (שישי) נודע שסמית' ביטל את ההופעה.
ההפקה עדכנה כי הסיבה הרשמית היא ש"עקב בעיות טכניות ולוגיסטיות בלתי צפויות ב-31 במאי, לא יתקיימו מופעי ערב זה, בהם של סמית׳". הובהר כי כלל ההופעות שתוכננו יממה לאחר מכן יתקיימו לפי התכנון. למרות זאת, רבים כבר מאמינים שממש לא מדובר בנסיבות טכניות, אלא פשוט בכניעה של הזמר הבריטי והשנוי במחלוקת ללחצים של ה-BDS.
כנוהג, כמעט כל אומן שמודיע על הגעה לישראל זוכה להצפה מסיבית של מסרים אנטי-ישראלים וסמית' לא היה שונה. יותר מזה, המסר שהופנה לסמית' היה חודר אף יותר היות שקהילת הלהט"ב הפלסטינית פנתה בדרישה שלא יגיע ארצה. כידוע, סמית' הודיע לאחרונה שהוא רוצה שיפנו אליו בתור "הם" ולא בלשון זכר.
לצד זאת, הוא זוכה לביקורת רבה ברשתות, לא רק בגלל הבחירה הזו, אלא בכללי בגלל שינוי המגמה שלו מבחינת הדרך בה הוא מציג עצמו. בעבר סמית' היה ידוע יותר בשל הבלדות המרגשות שלו והיכולות הווקאליות המרשימות. בשנים האחרונות ובפרט מאז שיחרר את האלבום החדש "גלוריה" ההופעות והקליפים שלו הפכו להיות בעלות גוון מיני מובהק והורים רבים מוחים על כך שלא ניתן להביא את הילדים שלהם להופעות שלו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עקביות
    . 05/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם כותבים שהם רוצים שיפנו אליהם ב"הם" ולא הוא ואז פונים אליהם בהוא. לא קצת דפוק?
    סגור
  • 2.
    א-בינרי
    יוסי 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סם סמית מזוהה כא-בינאי, אתם יכולים להשתמש ברבים או ב(את.ה) במקום.
    סגור
  • 1.
    אלוהי הצביעות
    תות 05/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סבבה.. שילך להופיע בעזה/רמאללה נראה אם יקבלו אותם שם
    סגור