תרבות ופנאי

כוכב "חברים" מתנצל: "אמרתי דבר טיפשי"

ספרו האוטוביוגרפי של מת'יו פרי, כוכב "חברים", הפך לרב מכר מהיר, אך פסקה אחת בה אוזכר באופן פוגעני קיאנו ריבס תפסה את הכותרות. כעת, פרי מצהיר כי "פשוט בחרתי שם רנדומלי"
מערכת ice | 
שחקני חברים (צילום אינסטגרם)
מת'יו פרי, כוכב "חברים" לשעבר, מודיע כי במהדורות הבאות של ספרו האוטוביוגרפי "חברים, אוהבים והדבר הגדול הנורא" יסיר את הפסקה שעוררה אזכור פוגעני של השחקן קיאנו ריבס – "איך זה הגיוני שהוגים מקוריים כמו ריבר פיניקס והית' לדג'ר מתו אבל קיאנו ריבס עדיין מהלך בקרבנו?", כתב פרי ברב המכר.
לאחר שהדברים עוררו סערה , הכריז פרי כי במהדורות הבאות הספר יפורסם בגרסה מרוככת וטען כי "אני למעשה מעריץ גדול שלו" והסביר כי "פשוט בחרתי שם רנדומלי, טעות שלי, אני מתנצל. הייתי צריך לשים את השם שלי במקומו".

חשוב להזכיר כי כוכב חברים לשעבר גם התייחס בצורה שלילית פעם נוספת כנגד ריבס בספר כאשר התייחס למותו של הקומיקאי והשחקן כריס פארלי.
"אמרתי דבר טיפשי", אמר פרי בפסטיבל הספרים של לוס אנג'לס טיימס. "זה היה דבר מרושע לעשות. שלפתי את השם שלו כי אנחנו גרים באותו הרחוב. התנצלתי בפניו באופן פומבי. עוד לא יצא לי להתנצל בפניו באופן אישי, אבל בהחלט אעשה זאת אם אתקל בו. זה פשוט היה טיפשי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה