תרבות ופנאי

נועה קירל חושפת לראשונה: כך נראה 'יוניקורן' בהופעה חיה

בשלוש ההופעות בהן סיפקה את השואו שמצופה ממנה, היא חשפה בפעם הראשונה את יוניקורן בהופעה חיה, דבר שטרם עשתה שכן לפני כחודש רק חשפה את קליפ השיר הרשמי לאירוויזיון
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ כאן 11)
על אף שאמש (שלישי) בקריית גת נגרם שיבוש בלו"ז שגרם לאביב גפן נאלץ לחכות כמעט שעה מאחורי הקלעים לסיום ההופעה שקדמה לו ובסופו של דבר נאלץ לבטל את ההופעה שלו, כשהאמנית לה חיכה שתסיים היא לא אחרת, מאשר נועה קירל, היה גם משהו מאוד חיובי בערב הזה מבחינת קירל, או יותר נכון המעריצים שלה.
בשלוש ההופעות בהן סיפקה את השואו שמצופה ממנה, היא חשפה בפעם הראשונה את יוניקורן בהופעה חיה, דבר שטרם עשתה שכן לפני כחודש רק חשפה את קליפ השיר הרשמי לאירוויזיון.
 
נציגת ישראל באירוויזיון הקרוב כמובן לא הייתה אשמה במה שקרה עם גפן, מכיוון שבשל תקלות סאונד - היא עצמה עלתה לבמה באיחור. מסביבת הזמרת נמסר: "אנחנו הגענו בזמן גם לקריית גת וגם לשדרות. שתי ההופעות התעכבו בגלל תקלות סאונד שלא קשורות אלינו".
בינתיים, ההופעות הללו הן כנראה האחרונות שלה לפני שתעלה לבמת התחרות בליברפול במטרה להביא לישראל זכייה אחת נוספת בתחרות השירה הכי גדולה באירופה, שפטו על פי הקליפ האם זה יספיק.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה