תרבות ופנאי

הארי סטיילס נגד באד באני? זה מה שקרה על הבמה

בהופעתו על בימת קואצ'לה, המסך מאחורי הראפר באד באני לכאורה עשה צחוק מהזמר האהוב הארי סטיילס, אך לפני שהמצב הפך לכדי סכסוך חדש הראפר דאג לשגר התנצלות פומבית
מערכת ice | 
הארי סטיילס (צילום פייסבוק)
האם יש פיוד חדש בעולם הסלבס הבין-לאומי? ובכן זה בהחלט היה נראה כך השבוע. בימים אלו מתקיים פסטיבל המוזיקה הענקי והפופולרי, קואצ'לה, בקליפורניה. בפסטיבל המוכר מופיעים מדי שנה מיטב האומנים והפעם התייצב על הבמה הראפר העולה, באד באני.
בהופעתו השבוע המוזיקאי הלטיני עורר סערה רבה, לאחר שהמסך מאחוריו הציג תמונה של ציוץ בו נכתב כי הארי סטיילס, זוכה פרסי הגראמי ויוצא להקת וואן דיירשן, לא יכול היה לשיר את שיריו של באד באני, אבל באד באני בהחלט היה יכול לבצע את שיריו של סטיילס.
מעריצים וצופים בקהל לא ממש קיבלו בעין יפה את ההתייחסות הזו ומהר מאוד לאחר מכן הובהר מטעמו של הראפר כי היה מדובר בטעות של ההפקה, שבחרה את הציוץ על סמך התמונה שלה ולכן פספסה לגמרי את התוכן. לצד זאת נמסרה התנצלות פומבית לסטיילס שטרם הגיב על הנושא בכלל.
לצד השערורייה הקצרה שכמעט הפכה לפיוד מוזיקלי חדש, באד באני עשה היסטוריה השבוע על הבמה היות שהיה האומן הלטיני הראשון שזכה בסלוט של המופע המרכזי בפסטיבל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה