תרבות ופנאי

הזמרת נונו נחשפת: "קרסתי, לא הייתי מסוגלת לצאת מהמיטה"

ההצלחה באה לנעמי אהרון-גל (נונו) בבת אחת והמעבר מאלמוניות לאור הזרקורים לא היה פשוט: "העולם הוא בקצב מאוד מהיר ויש המון לחץ", היא מודה
מערכת ice |  5
נונו (צילום עמית סלקטר)
עד לפני כשנה וחצי אף אחד לא הכיר את הזמרת נונו, או בשמה המלא נעמי אהרון-גל, היום בת 24. אבל בבת אחת זה התפוצץ: בהתחלה עם "בנים", העוסק בחייה הקשים בעולם הדייטים, אחר כך הגיע "ליבינג דה דרים" והלהיט הכי גדול שלה עד עכשיו – "קיוט בוי".
בראיון ל-pplus היא חושפת שהיציאה מאלמוניות לשיא ההצלחה לא הייתה קלה: "אני באמת חושבת שזה היה מהפך בין לילה, החיים שלי השתנו", היא מגלה. "היה לי שבוע של ראיונות וחשיפה לתקשורת וביום שבת, רגע לפני שהשבוע הזה התחיל, פשוט קרסתי. אמרתי שאני חייבת עכשיו לעשות שיחת זום עם הפסיכולוג, לא הייתי מסוגלת לצאת מהמיטה".

"העולם הוא בקצב מאוד מהיר ויש המון לחץ", ממשיכה נונו, "יש גם משהו ממכר בלקבל כל כך הרבה תשומת הלב וצריך ללמוד לאזן. אני ממש מנסה לשים את הזרקור על האומנות, אני רוצה ליצור. ברגע שאני נשענת על האומנות שלי וכשאני מתרגשת מהשירים ומהיצירה שלי, זה מה שמציל אותי. בסוף אם קשה לי ואם יש לחץ, אז אני כותבת שיר והלחץ מתפרק".
נונו למדה במגמת ג'אז בתיכון, שירתה בצה"ל כמוזיקאית מצטיינת ולמדה ברימון. אבל גם כעת היא מודה: "הייתי מאוד ביישנית, היה לי פחד במה. אפילו לא הייתי מסוגלת לשיר בטקסים. לא שרתי מול המשפחה שלי, לא היה שום סיכוי. בתור ילדה אין כמעט שום תיעוד שלי שרה, כי בכל פעם שהיו פותחים מצלמה פשוט הייתי מפסיקה".
וגם המהפך לא היה בין רגע: "זה היה תהליך ממש ארוך. הייתי עולה על הבמה רועדת, מזיעה, בהתקף חרדה. כל פעם הייתי צריכה להרגיע את עצמי ובכל פעם קילפתי עוד קליפה. הייתי מדברת ומעודדת את עצמי, 'הינה הצלחת, זה לא כזה נורא'. זה היה כמו לעלות שלבים על הסולם ולא ויתרתי לעצמי".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נונו המהממת
    שרינה 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהממת כשרונית מצחיקה ומגניבה ההופעות שלך תענוג לעיניים ולאוזניים שרה יפה , נגנים ברמת על אורחים מגניבים תמשיכי לתת בראש אוהבים אותך!
    סגור
  • 2.
    בחורה עם אופי מקולקל..ולא ארחיב (ל"ת)
    גידי 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • ימותו הקנאים
    ניני 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    למה ככה? קצת פירגון.. או לא להשמיע את ההבלים דאתה מוציא מפיך
    סגור
  • 1.
    מי זאת נונו?
    פני 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    למה צריך לעניין אותי הסיפור האישי שלה?
    סגור
  • הי (ל"ת)
    חזקקקק 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור