תרבות ופנאי

לזכרו: האב השכול של עמית בן יגאל ז"ל קיבל בשורה מדהימה

ברוך בן יגאל, שריגש מדינה שלמה לאחר ששכל את בנו עמית ז"ל והכריז כי הוא רוצה להביא לו אח, התבשר לאחרונה שחלומו בדרך להתגשם. צפו בו מבשר את הבשורה בבכי ליד קבר בנו
מערכת ice |  3
ברוך בן יגאל (צילום תומר נויברג פלאש 90)
עמית בן יגאל ז"ל, לוחם גולני שנפל בחודש מאי 2020 מפגיעת אבן בראשו בפעילות צה"ל בכפר יעבד בשומרון, היה בנו יחידו וכל עולמו של אביו ברוך. לפני כשנתיים החליט ברוך כי הוא רוצה להיות שוב אבא, ולהביא אח לעמית. לפני כשבועיים קיבל את הבשורה שחלומו קרוב להתגשם.
ב"אולפן שישי" הובא סיפורו המרגש של ברוך (55). עמית היה בן שנה בלבד כשהוריו נפרדו. אמו הביאה מאז ילדים נוספים לעולם אך האב ברוך נותר לבדו וסיפר כי "עמית היה כל החיים שלי, לא היה לי כלום חוץ ממנו. לא עניין אותי כלום חוץ ממנו".

כשנה לאחר האסון, החליט ברוך לחפש בת זוג שתביא עמו ילד לעולם. ההחלטה שודרה בכתבה ב"אולפן שישי", ברוך פגש נשים רבות אך השאיפה להיות אב לא צלחה מסיבות שונות. אחת הנשים שפנו אליו אז דרך הפייסבוק היתה דניאלה אפריאט מבית שמש, בת 30, גרושה עם שני ילדים קטנים. אולם ברוך לא הספיק לענות לה.
רק כעבור כמעט שנתיים, בדרך מקרה הגיב ברוך להודעה של דניאלה. השניים שוחחו, נפגשו, וסיפרו כי הקליק היה מיידי. האהבה פרחה – ולפני כשבועיים הגיעה גם הבשורה הטובה: דניאלה נושאת בבטנה אח לעמית ז"ל.
ברוך הנרגש כינס את משפחתו וחבריו וסיפר להם את הבשורה המרגשת, ומיהר לקבר בנו עמית, שם פרץ בבכי כאשר סיפר לו שעומד להיוולד לו אח. "עמיתי, אני בחיים לא אעזוב אותך", אמר ברוך, "אתה הנשמה שלי - שלא תחשוב שמישהו בא במקומך, מה פתאום אבאל'ה, חס ושלום, אני אמשיך לבוא לכאן כל הזמן, לא עוזב אותך בחיים, לא משנה מה יהיה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יגאל בן ברוך
    רחל 08/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיהיה בשעה טובה ובמזל טוב. והרבה הצלחה
    סגור
  • 2.
    רמת גן
    רחל כהן 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מרגש לקרוא על אבא של עמית יגאל. שהוא שכל את בנו יחידו. ועכשיו הוא וזוגתו יהיאו ילד משותף לעולם. בתקווה גדולה. בהצלחה.
    סגור
  • 1.
    מאחלת שיהיה במזל טוב, שעם הכאב הנורא תבוא גם שמחה
    רמת גנית 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מאחלת הריון תקין ומוצלח עד שתפגשו עם הבייבי בשעה טובה
    סגור