תרבות ופנאי

נטפליקס בהלם: הכוכב טען שניסו לגנוב לו 40 אלף דולר על הסט

במהלך צילומי הסרט Back in Action של נטפליקס, השחקן ג'יימי פוקס טען שאחד העובדים ניסה להונות אותו ב-40,000 דולר. על פי מקורות, פוקס השתולל וגרם לפיטוריהם של ארבעה עובדים
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום pixabay)
הסאן מפרסם כי ההפקה של הסרט של נטפליקס Back in Action נעצרה בתחילת השבוע לאחר שאדם שעובד על הפרויקט ניסה לערב את הכוכב של הסרט ג'יימי פוקס בהונאה של 40,000 דולר. פוקס אמור להופיע בסרט בעל תקציב הענק לצד קמרון דיאז שעושה קאמבק.
על פי הפרסומים, נראה שהעובד ניסה להונות את פוקס ויש לו היסטוריית הונאות כנגד שחקנים עשירים. ההפקה של Back in Action הופסקה זמנית בזמן שהמשטרה חוקרת את ההונאה ומוודאת שצוות השחקנים לא נפגע מהתרמית.

"הסרט הזה היה קצת סיוט", אמר מקור אנונימי לסאן. גם למזג האוויר הגרוע בלונדון היה גורם משפיע נוסף על ההתקדמות של הצילומים בעיר הבירה הבריטית. "עובד אחר פוטר, ויש חקירות לאחר שמישהו ניסה לקבל גישה ל-40,000 דולר במזומן מג'יימי פוקס", טען אותו מקור. "זה נשמע כאילו ניסוי להציע שעון רולקס כחלק מהעסקה, אבל עכשיו יש חקירה על כל מה שקורה".
הדיילי מייל דיווח השבוע כי קמרון דיאז מביעה דאגה לגבי הפרויקט הבעייתי. מדובר בתפקיד שהיה אמור לסמן את חזרתה למסך לאחר תשע שנים ובינתיים ההפקה לא מתרוממת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה