תרבות ופנאי

לירז צ'רכי בהישג אדיר: תככב לצד אנתוני הופקינס

השחקנית הישראלית לוהקה לסדרת גלדיאטורים בינלאומית לצדו של זוכה שני האוסקרים אנתוני הופקינס, של הבמאי הגרמני רולנד אמריך. תגלם את המלכה ברניקי
מערכת ice | 
לירז צ'רכי (צילום יחצ ביטוח ישיר)
כבוד לשחקנית הישראלית לירז צ'רכי: לוהקה לסדרה חדשה של שירות הסטרימינג האמריקני peacock לצדו של הכוכב זוכה האוסקר אנתוני הופקינס. 
אתר "וראייטי" דיווח היום כי צ'רכי תגלם את דמותה של ברניקי מלכת יהודה, בסדרה Those About to Die, ואילו הופקינס יגלם את הקיסר הרומי אספסיאנוס. הסדרה היא עיבוד טלוויזיוני של הבמאי הגרמני רולנד אמריך ("היום השלישי"), לספרו של דניאל מניקס מ-1958, שעוסק בעולם קרבות הגלדיאטורים ברומא העתיקה. על התסריט חתום רוברט רודאט ("להציל את טוראי ריאן").

צילומי הסדרה החלו החודש באולפני צ'ינצ'יטה שבאיטליה. שחקנים נוספים בסדרה מלבד הופקינס: איוואן רהון ("משחקי הכס"), טום יוז ("מיס מארפל", "הגלימה"), שרה מרטינס ("Death in Paradise"), ג'וג'ו מקארי ("החבורה מרחוב בייקר") וגבריאלה פסיון ("השער האדום"), דימיטרי לאונידס ("רוז ווטר", "מורדים") ומו האשים ("טד לאסו").
צ'רכי, בת 44, הנשואה לשחקן תום אבני ולהם שתי בנות, ודודתה המפורסמת היא הזמרת ריטה, שיחקה בעבר בסרטי הקולנוע "סוף העולם שמאלה", "לחיות מחדש" ובמותחן האמריקני "משחק הוגן". בנוסף כיכבה בסדרות הטלוויזיה "האלופה", "איפה אתה חי?", "כלים שלובים" ובסדרה המצליחה "טהרן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה