תרבות ופנאי

טקס האוסקר 2023- מי הסרט שכבש את האקדמיה?

טקס פרסי האוסקר לשנת 2023 הסתיים היום (שני) לפנות בוקר ואפשר להכריז על "הכל בכל מקום בבת אחת" כהצלחה מסחררת כאשר צוות הסרט זכה בכ- 7 פרסים מתוך 11 שהיה מועמד בהן
מערכת ice | 
טקס האוסקר (צילום יוטיוב/ Jimmy Kimmel Live)
טקס האוסקר לשנת 2023 הגיע לסיומו ואפשר להכתיר את "הכול בכל מקום בבת אחת" כזוכה הגדול של הטקס. סוכנויות ההימורים טענו שזה יקרה אך אף אחד לא האמין. הסרט זכה בכ- 7 פרסים מתוך כ- 11 שהיה מועמד בהן כולל הסרט הטוב ביותר וגם השחקנית הראשית של הסרט מישל יאו הרוויחה את שלה.
את הטקס הנחה ג'ימי קימל בפעם השלישית בחייו. קימל הונחת ישירות אל הבמה ישירות ממטוס שהוטס על ידי דמותו של טום קרוז מ"אהבה בשחקים: מאווריק". דוויין ג'ונסון ואמילי בלאנט הכריזו על "פינוקיו של גיירמו דל טורו" כזוכה בקטגוריית סרט האנימציה באורך מלא.
לאחר מכן ניתן האות ו"הכול בכל מקום בבת אחת" החל לקטוף פרסים בקצב מסחרר. הסרט עצמו זכה בקטגוריית הסרט הטוב ביותר והשחקנית הראשית של הסרט, מישל יאו זכתה בפרס השחקנית הטוב ביותר. 
בקטגוריית הבימוי זכו דניאל שיינרט ודניאל קוואן את פרס התסריט על "הכול בכל מקום בבת אחת". עוד זכו מטעם הסרט קי הוי קוואן בפרס שחקן המשנה וג'יימי לי קרטיס קטפה את פרס שחקנית המשנה.
הלוחש לפילים" הוא הסרט התיעודי הקצר הטוב ביותר ו"הילד, החפרפרת, השועל והסוס" זכה במועמדתו בקטגוריית סרט האנימציה הקצר ופרידה אירית" הוא הסרט הקצר הטוב ביותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה