תרבות ופנאי

אברי גלעד מכריז על שותפות חדשה: "מיד נהיינו חברים"

"בעוד חומות של טינה נערמים בין חילונים לדתיים": מנחה הטלוויזיה אברי גלעד מציג פורמט חדש להנחיית חופות יחד עם "הרב המרקד" החרדי
מערכת ice | 
אברי גלעד (צילום פייסבוק/ אברי גלעד)

כבר מספר שנים שמנחה הטלוויזיה הפופולרי אברי גלעד מנחה חופות בחתונות, ובעבר אף נחשף המחיר שהוא גובה, 6,000 שקל כולל מע"מ. 

כעת ככל הנראה המחיר להזמנתו לחופה יעלה, ולא משום שהוא מעלה בערכו, אלא מפני שהוא מתמזג לעסק חופות חדש עם הרב יעקב נחימובסקי שייקרא "יהודית ודמוקרטית".
הרב נחימובסקי, הידוע בכינוי "הרב המרקד", הוא עורך חופות קונספט ומוכר ברשתות החברתיות בעיקר בזכות גרושתו כוכבת הרשת ליבי נחימובסקי ("ליבילנד"), מצטרף לגלעד ויחד הם יערכו חופות שיכללו הגשה הומוריסטית של גלעד וטקס אטרקטיבי כדת משה וישראל של הרב נחימובסקי.
 



"בעוד חומות של טינה נערמים בין חילונים לדתיים, השקנו אמש, חברי הרב יעקב נחימובסקי ואני, ליין חדש של חתונות, 'יהודית ודמוקרטית'", סיפר מנחה הטלוויזיה בפייסבוק שלו. "אחרי שנפגשנו במקרה בתכנית הבוקר, ומיד נהיינו חברים, והתחלנו ללמוד ביחד, והפגשנו את הילדים לערב משחקי קופסא נהדר, חשבנו לחבר את הטקס שלו לטקס שלי ולתת מענה למי שרוצים חתונה גם יהודית, רבנית כהלכה, וגם אישית ונוגעת."
 

עם זאת, גלעד מודיע שימשיך לערוך גם חופות אזרחיות למי שמעוניין. 
כאשר נחשפו מחירי החופות של סלבס כמו שלום מיכאלשווילי, אביבית בר-זוהר ואורי לייזרוביץ', שגובים מעל 10 אלף שקל להנחייה, אברי גלעד הגיב, "וואו אני פראייר. חשבתי שאני יקר, מסתבר שהכי זול."

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה