תרבות ופנאי

בגיל 35: מארינה מקסימיליאן בלומין עושה את זה לראשונה

הזמרת האהובה תופיע לראשונה בקריירה שלה בקיסריה ב-10.6.23 בחסות קופרה, כאשר צפויים להופיע לא מעט אורחים מפתיעים לצדה
מערכת ice | 
מרינה מקסימיליאן בלומין בקמפיין מרינה (צילום שי פרנקו)
הזמרת הוותיקה והאהובה מארינה מקסימיליאן חוגגת ניצחונות בקריירה שלה כבר למעלה מ-15 שנה. בגיל 35, היא תעמוד על הבמה הכי גדולה בתרבות הישראלית ותופיע בקיסריה ב-10 ביוני 2023, בשיא הקיץ ועונת ההופעות.
בקידום למופע נכתב: "הדמות המסקרנת והשונה שפגשנו בתחילת הדרך לא הפסיקה ליצור ולחפש לרגע ונכנסה ללב של כולנו. בארבע שנים האחרונות מארינה מקסימיליאן מנצחת בכל הזירות ובראשן המוסיקה. להיט אחר להיט, בימות ענק וביקוש עצום הפכו אותה לאחת הנשים החשובות והמבוקשות במוסיקה הישראלית".
 
ואם כבר פסגה, אז אי אפשר לדלג על קיסריה.  מקסימיליאן בלומין תעשה את זה בחותמת הייחודית לה יחד עם הלהקה הצמודה שלה וכל הלהיטים הגדולים בעיבודים חדשים ואורחים מאוד לא צפויים שיגיעו ב-10.6.23 לאמפי קיסריה
המופע מגיע אחרי לא מעט דרמות בחייה בחודשים האחרונים. הזמרת מארינה מקסימיליאן היא אמא לשתי בנות, ליצ'י לוסיה בת ה-6 ודומיניק טנא בת ה-3, והרוגע שהיא משדרת לא מזכיר את מקסימיליאן של פעם. זאת של התקפי הזעם: "זה משהו שהופיע אצלי בשלב מאוחר, אחרי האלבום הראשון שהיה הצלחה גדולה והכל לכאורה נורא חיובי", סיפרה הזמרת בראיון למגזין מאקו על התקף הזעם הראשון. "אני זוכרת את עצמי חובטת בדברים וטורקת את הדלת ובוכה וזורקת בגדים, ושוברת דברים, כי אני פשוט לא מצליחה להחזיק את זה בפנים, ואני לא מבינה מה קרה, אבל זה הגיע למקום שאני לא יכולה לתקן את זה".
 
לטענתה, הקיצוניות הזו נבעה מכיוון שהינה "מכורה לריגושים" ו"כל מה שהיה קשור באיזון ושלווה הגעיל אותי ממש, חיפשתי את הדבר המסעיר הבא שאני הולכת לעשות, הייתי מכורה. שגם חשוב להשתעמם, הרעיונות הכי גדולים קורים משם. היום אם יש לי רעש בראש, אז אני ממש כופה על עצמי ללכת לאט, לחשוב לאט ולהגיד לעצמי מחשבה לאט מתחילה ועד סופה, אני עושה מדיטציה לבנות לפני השינה, להרגיע את ההיפר בראש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה