תרבות ופנאי

נועה קירל לא מחכה: חושפת לראשונה חלק מהשיר לאירוויזיון

הנציגה הישראלית לתחרות חשפה חמש שניות מ"יוניקורן" הלילה בחשבון הטיקטוק שלה. בכך היא בהחלט מצליחה קצת לשגע את חובבי התחרות, כשהיא ממוקמת שישית בטבלת התחזיות, עוד לא פני שהשיר יצא וכאמור בלי התראה מוקדמת העלתה סרטון בו היא שרה חלק קצר
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
אחרי שנודע כי השיר של נועה קירל לאירוויזיון 2023 בליברפול 'יוניקורן' דלף לרשתות וכבר מסתובב בטלגרם ומשמש לסחיטה כאשר יש ניסיון לכאורה למכור אותו לגופי תקשורת תמורת עשרות אלפי דולרים, הזמרת החליטה להגיב מהר ושיחררה אמש (חמישי) בעצמה טיזר קטן לשיר.
הנציגה הישראלית לתחרות חשפה חמש שניות מ"יוניקורן" הלילה בחשבון הטיקטוק שלה. בכך היא בהחלט מצליחה קצת לשגע את חובבי התחרות, כשהיא ממוקמת שישית בטבלת התחזיות, עוד לא פני שהשיר יצא וכאמור בלי התראה מוקדמת העלתה סרטון בו היא שרה חלק קצר.
 
@noakirel Are you ready ? #unicorn 🦄 I’m waiting for your dances !!! #eurovision2023 #אירוויזון2023 ♬ Unicorn - Noa Kirel
קירל הדגישה בקטע הקצר את אחד הקטעים המרכזיים בשיר : "Feminine ו-Fenomenal. "אתם מוכנים?", היא כתבה בקפשן, "'יוניקורן', אני מחכה לריקודים שלכם!". עד ה-8.3 שהשיר ייחשף במלואו לראשונה בכאן 11 בהופעה שלה מאילת, זה כל מה שהיא תספק.

לא ברור איך השיר שנשמר בסוד והיה אמור להתפרסם לראשונה רק ב-8 במרץ ביום שידורים מיוחד של כאן 11 מאילת, אבל מישהו הדליף אותו וכעת הוא מהווה סכנה גדולה לשיר ולזמרת. בכל מקרה, מאוד ייתכן שמישהו במעגל הקרוב אחראי להדלפה, אבל הוא גורם לנזק גדול לקראת התחרות עבור כלל הנוגעים בדבר.
נועה קירל חוותה שנה מדהימה במיוחד, במסגרתה רשמה את אחת ההופעות הגדולות בתולדות המדינה בפארק הירקון, החלה בזוגיות חדשה, השתתפה בטקס פרסי המוזיקה של MTV ומעל הכל - נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון 2023 שיתקיים בליברפול שבאנגליה ולאט לאט, היא מתחילה להחשב ככוח משמעותי בתחרות ולראשונה נכנסה לטופ 5, רק הבוקר (רביעי) הגיעו גם חדשות מעניינות מטבלת הסיכויים לזכייה כשהיא מטפסת למקום השישי וקרוב שוב להכנס לחמישייה המובילה.
בהגרלה ייקבעו כמה מדינות ישתתפו בכל אחד מחצאי הגמר, אילו מדינות ישתתפו בכל אחד מהם, ובאיזה חלק של כל חצי גמר - החלק הראשון או השני. עד השעה 22:00 כבר נדע אם נועה קירל תשתתף בחצי הגמר הראשון או בשני ומול אילו מדינות היא תתחרה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא נמאס לך לדגמן עם אותן תנועות
    ןוו 03/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמוך מאד אותה גברת בשינוי אדרת
    סגור