תרבות ופנאי

ריהאנה חוטפת מהנשיא לשעבר: "העליבה חצי מהאומה"

לאחר שהסעירה את העולם עם הופעה נדירה וחשיפת היריון מפתיעה, ריהאנה נתונה שוב לביקורות. מה חשב עליה הנשיא טראמפ?
מערכת ice | 
ריהאנה
הזמרת ריהאנה עלתה אתמול לראשונה מזה כמה שנים על במה פומבית וקיבלה המון מחמאות על הופעת המחצית שלה בסופרבול. אבל היה יוצא דופן אחד בולט וצפוי, מאחר והוא נוטר לה טינה - נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ.
טראמפ פרסם ציוץ ברשת החברתית שלו, Truth Social, שהיו בו רק דברים רעים לומר: "כישלון אפי: ריהאנה נתנה, ללא ספק, את מופע המחצית הגרוע ביותר בתולדות הסופרבול - זאת לאחר שהעליבה הרבה יותר מחצי מהאומה שלנו, עם השפה הגסה והמעליבה שלה. כמו כן, אותם דברים ועוד גם על ה'סטייליסטית' שלה".
על מה הוא נוטר לה טינה? ובכן, באוגוסט 2020, בלהט הבחירות שטראמפ הפסיד בהן בסופו של דבר, ריהאנה פרסמה תמונה באינסטגרם, ובה מכונית שעליה ספריי גרפיטי, עם הכיתוב "F*** Trump".

הביקורות על ההופעה של ריהאנה היו מעורבות, אבל כמובן שההערכה של טראמפ לא קשורה למה שקרה מעל המגרש.
מבקר באתר הרכילות הידוע "page six" כתב כי "ריהאנה הוכיחה שלפעמים פחות זה יותר. תוך 13 דקות הצליחה ריהאנה לרוץ דרך תריסר שירים עצומים, כל אחד גדול מהקודם, והזכירה לאוהדי הספורט מדוע היא שלטה בתעשיית המוזיקה במשך כמעט שני עשורים."
"זוכת הגראמי מעולם לא נודעה כרקדנית מיומנת, אבל הפוזה שהיא מביאה להופעות שלה משכרת ומקלה לסלוח על כל כישורים טכניים שחסרים לה. בסופו של יום, לריהאנה יש את הכוח לפתות את העולם פשוט על ידי היותה היא עצמה - בניגוד למופעי המחצית הקודמים של דה וויקנד ומארון 5 שנזקקו לגימיקים או תפאורות גרנדיוזיות."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה