תרבות ופנאי

אופירה אסייג זוכה בכבוד ענק: זה הכנס אותו הנחתה

הכנס, שכותרתו AFTER SHOCK, עסק בעידן העכשווי, שבו משבר רודף משבר וה"משבריות" הפכה לשגרה החדשה, זאת מנקודת מבט עסקית ניהולית ושיווקית
מערכת ice |  1
אופירה אסייג ותלמה בירו (צילום עזרא לוי)
כנס השיווק 2023 של איגוד השיווק הישראלי בסימן "משבריות" נערך היום באוניברסיטת תל אביב בהנחייתה של אופירה אסייג הכנס, שכותרתו AFTER SHOCK, עסק בעידן העכשווי, שבו משבר רודף משבר וה"משבריות" הפכה לשגרה החדשה, זאת מנקודת מבט עסקית ניהולית ושיווקית במתכונת של ראיונות עם המנחה אופירה אסייג, הרצאות טד ופאנלים מרכזיים.
מנכ"לית איגוד השיווק, תלמה בירו, ציינה: "היום הוא יום החג והמפגש הגדול של תעשיית השיווק הישראלית הרחבה, בכל הקטגוריות בכל הארגונים, יחד עם כל החברים וכל השותפים שלנו, כמו שחג אמיתי ושמח צריך להיות. זה גם הכנס הראשון שבו אנחנו חוזרים ונפגשים אחרי שנתיים של קורונה מה שמלמד שחלומות לפעמים מתגשמים וימים טובים חוזרים. המשבריות הסדרתית הופכת לשגרת החיים החדשה שלנו. וכשיש כל כך הרבה משברים חייבים לשנות את פרדיגמת החשיבה, כשיש כל כך הרבה טלטלות אנחנו מפנימים שמנהלים שלא יבינו איך להתמודד עם משברים בקצב גבוה – לא ישרדו. לא פשוט להיפרד אחרי 21 שנה ממה וממי שהיה לי מפעל חיים, אבל אני משוכנעת שהגיעה העת להפיח באיגוד רוח חדשה, ומביטה בסיפוק ענקי על ההישגים הנפלאים שלנו בשנים שחלפו״.
בכנס התארחו בכירי עולם העסקים והשיווק של ישראל: עופר בלוך יו"ר איגוד השיווק ומנכ"ל ממן, תלמה בירו מנכ"לית איגוד השיווק, סיגלית הורן גלפרין המשנה למנכ"לית איגוד השיווק, אייל מליס מנכ"ל תנובה, ברק רגב מנכ"ל גוגל, עדי סופר תאני מנכ"לית Meta בישראל, עמית סגל הפרשן הפוליטי של חדשות 12, איתן זינגר מנכ"ל סיבוס סודקסו, אילן סיגל מנכ"ל פלאפון ו-YES, עינת יוזנט-רביד מנכ"לית אלטמן, רון פאנירו מנכ"ל MAX, ד"ר אייל דורון, יגאל ברקת סמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים, זיו קסלמן מנהל אגף שיווק ודיגיטל בשופרסל, יגאל שמיר מנכ"ל משותף גליקמן שמיר סמסונוב, תמי גורמן כהן ראש אגף שיווק בכללית ובכירים נוספים.
ברק רגב, מנכ״ל גוגל ישראל, אמר בכנס: ״העתיד כבר כאן. צריך להבין מעבר לכותרת של בינה מלאכותית ששומעים עליה לאחרונה בכל מקום. כל גלי הטכנולוגיה שינו את שיטת החיים ואורח החיים שלנו. אנחנו רגע לפני פריצת דרך משמעותית ואדירה. רובנו נהנים מהבינה המלאכותית כבר הרבה שנים. לפני כמה שנים הכנסנו בינה מלאכותית לגוגל תמונות. המקום הכי בולט והכי מעניין – זה התרגום הסימולטני על ידי הטלפון ללא צורך בהעמסת תוכנות של מילונים לטלפון. אבל פריצת הדרך היא שאפשר לצלם טקסט דרך גוגל טרנסלייט ולקבל את התרגום. בינה מלאכותית היא בלב העשייה שלנו. הרעיון של גוגל מאז הקמתה הוא להנגיש מידע עולמי ועם הבינה המלאכותית אפשר לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. הרעיון הוא להשתמש בבינה המלאכותית כדי לפתור בעיות עולמיות. כעת יש לנו את חוכמת ההמונים כדי ללמד את המודלים האלה. הרבה פעמים אנחנו עומדים לפני פריצת דרך טכנולוגיות ולא יודעים כיצד היא תסתיים, אז פשוט צריך לדמיין איך זה ייראה. אלברט איינשטיין אמר פעם שדמיון חשוב יותר מידע״.
עדי סופר תאני, מנכ"לית Meta בישראל, התייחסה להבטחה הגדולה שטומן המטאוורס לתחום השיווק, לצרכנות, ולשימוש באינטרנט בכלל: "בעתיד, הגישה שלנו לאינטרנט תהיה דרך מכשירים לבישים - ואנחנו נעבור מחוויה דו-ממדית לחוויה תלת-ממדית: חוויה עשירה, עמוקה, שבה האינטרנט יהיה ממש סביבנו ונראה שכבות דיגיטליות על גבי המציאות הפיזית. ההתפתחות בחומרה, לצד המעבר לתלת-ממד, תייצר הבדל אחד משמעותי בין חוויית האינטרנט של היום לזו של המחר: תחושת הנוכחות. כל אזור ואזור בחיים עבר ויעבור אבולוציה: מהאופן שבו אנחנו מתקשרים עם אחרים, האופן שבו אנחנו עובדים, לומדים, מתאמנים, מטיילים, מקבלים שירותים, צורכים ויוצרים תוכן, ועוד. המטאוורס צפוי לשנות משמעותית גם את ההרגלים שלנו בכל הקשור לאי-קומרס – אנחנו נוכל להסתובב ברחוב הפיזי, ולקבל מידע דיגיטלי על דברים שמעניינים אותנו כמו דירה לרכישה, או האופניים שבדיוק רצינו לקנות. זה ישנה את כל הדרך שבה אנחנו מגלים מוצרים חדשים, מחפשים מוצרים, או מתנסים בהם״.
אייל מליס, מנכ"ל תנובה, שנבחר במסגרת הכנס למנהל בעל החוסן הניהולי הגבוה ביותר ב-2022 לפי סקר של חברי האיגוד, אמר: "צריך להכיר בעובדה שנגמר העידן של מנהלים של פעם. היום ארגונים צריכים לעבור להיות יותר גמישים, גם אם הם גדולים מאוד. תפקיד המנהל הוא מאוד רוטיני, יש אנשים שיגידו שזה משעמם, אבל החזרה הזו מייצרת סדר בארגון. כל מנהל חייב להיות פרנואיד, לעקוב אחר הסימנים הראשונים. אחד הדברים החשובים שרבים לא עושים זאת – זה לחגוג הצלחות. זה חשוב מאוד לארגון. כל מנהל חייב גם להקיף את עצמו באנשים מגוונים, שיאתגרו אותו, וכן לצאת לשטח, לא להישאר רק במשרד. לפגוש את האנשים, לראות את הדברים מקרוב. צריך לזכור – מנהלים זה דבר זמני, אנשים זה דבר קבוע״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אסייג
    רונה בשארי ליטר 02/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכי לאבשלום קור תלמדי איך מדברים שחקנית חחחח...... תגרנית בשוק
    סגור