תרבות ופנאי

על מי אור שפיץ התעצבנה? "דופק פה דור עם דימוי עצמי נמוך"

הקונדיטורית אור שפיץ יצאה לסיבוב קניות על מנת לרכוש ג'ינס שחסר לה בארון, אלא שאחרי שעברה מספר רב של חנויות היא הרגישה שהיא חייבת לדווח על תופעה מרתיחה שמפריעה ללא מעט צרכנים: החברות מקטינות את המידות אבל משאירות את התגית - אותו דבר
מערכת ice | 
אור שפיץ
כבר מספר שנים שצרכני מותגי האופנה הפופולריים בארץ, דוגמת זארה ודומיו, שמים לב שהמידות הרגילות שלהם כבר לא כל כך עולות עליהם. הסיבה לכך (לרוב) אינה עלייה במשקל או הרחבת היקפים כזו או אחרת, אלא דווקא העובדה שהחברות השונות מצרות את ההיקפים במוצרים שלהם, אבל משאירות את תגית המידה - ללא שינוי.
הקונדיטורית אור שפיץ היא בין הקורבנות הטריים ביותר למגמה הזו והפעם היא לא יכלה לשתוק על כך. אמש שפיץ העלתה סטורי ובו היא מספרת על מסע הקניות שלה בקניון בתל-אביב השבוע ובו לא הצליחה למצוא אפילו מכנס שחור אחד שעולה עליה, כשמידתה היא מידת 38 הממוצעת למדיי.
במונולוג שפיץ אמרה כך: "בארבע חנויות שונות חיפשתי ואשכרה לא מצאתי מכנסיים במידה שלי. מידה 38 כמו מידה 32. הזיה. דופק פה דור עם דימוי עצמי נמוך". 
שפיץ היא כאמור לא הראשונה לדבר על המצב המתסכל שמתרחש ברשתות האופנה האהובות עלינו. סרטון ויראלי של אלכסה דול משנה שעברה הביא את הנושא לתשומת לבם של הצרכנים. בסרטון היא פרסמה שהחברות מקטינות את כמות הבד במוצר וכך מידתו פוחתת, אך כאמור התגית נשארת זהה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה